←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Edycja użycia itemów

Zablokowany

Drewno. - zdjęcie Drewno. 09.01.2011

Który kod usunąć,aby przedmioty/moce klasowe nie były używane za pomocą klawisza "E" ? bo mam także podstawione bindy...

Dodano 10 styczeń 2011 - 20:11:

Który kod usunąć,aby przedmioty/moce klasowe nie były używane za pomocą klawisza "E" ? bo mam także podstawione bindy...


Odświeżam
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 10.01.2011 20:11
Odpowiedz

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 10.01.2011

z check_magic wyeliminować ?
Odpowiedz

Drewno. - zdjęcie Drewno. 11.01.2011

if (pev(id,pev_button) & IN_USE && !casting[id]) 		
Use_Spell(id)


ten kod odpowiada za usunięcie itemów które używa się za pomocą E "z wyjątkiem check_magic

ale teraz mam problem;/ bind z fireballem dziala ,ale teraz wszystkie klasy maja fireballa;/
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 11.01.2011 16:54
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 11.01.2011

Musisz dodać warunek
if(player_class[id] == Twoja_Klasa) // kod

i zamiast "Twoja_Klasa" dodajesz klasę, która ma mieć fireballa.
Odpowiedz

Drewno. - zdjęcie Drewno. 12.01.2011

Musisz dodać warunek

if(player_class[id] == Twoja_Klasa) // kod

i zamiast "Twoja_Klasa" dodajesz klasę, która ma mieć fireballa.



ale gdzie dodcać,bo zrobiłem public ustawbindy(id) dodawalem warunek tam i nic,do item_fireball tez dawalem i nic ....

Pomóżcie mi,bo teraz wszystkie klasy maja fireballa
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 12.01.2011 17:44
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 12.01.2011

Podaj kod, gdzie i jak edytowałeś to.
Odpowiedz

Drewno. - zdjęcie Drewno. 12.01.2011

EDIT: z fireballem dla wszystkich klas załatwiłem,wystarczyło odpowiednio zaklamrować funkcję i dodać do public client_prethink ( id )

teraz mi strasznie HuD spamuje,nacisne raz bind klawisza,i komunikat HuD wyswietla sie ze 10 razy na raz,a ja chce zeby byl raz tylko
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 12.01.2011 18:05
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 12.01.2011

Bo musisz to zrobić w taki sam sposób jak
	//bow model
if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id]==Hunter){
bow[id]++
button[id] = 1;
command_bow(id)
}

if ((!(button2 & IN_RELOAD)) && on_knife[id] && button[id]==1) button[id]=0
Odpowiedz

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 12.01.2011

Szczerze mówiąc ja zrobił bym coś takiego samego jak check_magic tylko nie podpięte do use_spell tylko w prethinku robić sobie na którym ma się używać :)
Przykład:
if (pev(id,pev_button) & IN_USE && !casting[id])
		xxx(id)
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 12.01.2011

Z tego co zrozumiałem, to on właśnie zrobił takim sposobem i dlatego ma spam w hdmsg.
Odpowiedz

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 12.01.2011

Właśnie nie bo bawił się w usuwanie...
Odpowiedz

Drewno. - zdjęcie Drewno. 16.01.2011

if (player_class[id] == Mag)
{
client_cmd(id,"bind ^"c^" ^"fireball^"")
register_clcmd("fireball","item_fireball2")
}


to mam w prethinku

w public item_fireball2(id) dodałem na początku

client_cmd(id,"fireball")


i usunąłem z check_magic:

if (c_fireball[id] > 0) item_fireball2(id)


To jak naprawić ten spam z Hudem?

Dodano 17 styczeń 2011 - 21:27:
ReUP
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 17.01.2011 21:27
Odpowiedz
Zablokowany