Edycja użycia itemów
Drewno. 09.01.2011
Który kod usunąć,aby przedmioty/moce klasowe nie były używane za pomocą klawisza "E" ? bo mam także podstawione bindy...
Dodano 10 styczeń 2011 - 20:11:
Odświeżam
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 10.01.2011 20:11
Dodano 10 styczeń 2011 - 20:11:
Który kod usunąć,aby przedmioty/moce klasowe nie były używane za pomocą klawisza "E" ? bo mam także podstawione bindy...
Odświeżam
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 10.01.2011 20:11
Drewno. 11.01.2011
if (pev(id,pev_button) & IN_USE && !casting[id])
Use_Spell(id)
ten kod odpowiada za usunięcie itemów które używa się za pomocą E "z wyjątkiem check_magic
ale teraz mam problem;/ bind z fireballem dziala ,ale teraz wszystkie klasy maja fireballa;/
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 11.01.2011 16:54
sebul
11.01.2011
Musisz dodać warunek
i zamiast "Twoja_Klasa" dodajesz klasę, która ma mieć fireballa.
if(player_class[id] == Twoja_Klasa) // kod
i zamiast "Twoja_Klasa" dodajesz klasę, która ma mieć fireballa.
Drewno. 12.01.2011
Musisz dodać warunek
if(player_class[id] == Twoja_Klasa) // kod
i zamiast "Twoja_Klasa" dodajesz klasę, która ma mieć fireballa.
ale gdzie dodcać,bo zrobiłem public ustawbindy(id) dodawalem warunek tam i nic,do item_fireball tez dawalem i nic ....
Pomóżcie mi,bo teraz wszystkie klasy maja fireballa
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 12.01.2011 17:44
Drewno. 12.01.2011
EDIT: z fireballem dla wszystkich klas załatwiłem,wystarczyło odpowiednio zaklamrować funkcję i dodać do public client_prethink ( id )
teraz mi strasznie HuD spamuje,nacisne raz bind klawisza,i komunikat HuD wyswietla sie ze 10 razy na raz,a ja chce zeby byl raz tylko
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 12.01.2011 18:05
teraz mi strasznie HuD spamuje,nacisne raz bind klawisza,i komunikat HuD wyswietla sie ze 10 razy na raz,a ja chce zeby byl raz tylko
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 12.01.2011 18:05
sebul
12.01.2011
Bo musisz to zrobić w taki sam sposób jak
//bow model
if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id]==Hunter){
bow[id]++
button[id] = 1;
command_bow(id)
}
if ((!(button2 & IN_RELOAD)) && on_knife[id] && button[id]==1) button[id]=0
KariiO
12.01.2011
Szczerze mówiąc ja zrobił bym coś takiego samego jak check_magic tylko nie podpięte do use_spell tylko w prethinku robić sobie na którym ma się używać
Przykład:
Przykład:
if (pev(id,pev_button) & IN_USE && !casting[id]) xxx(id)
sebul
12.01.2011
Z tego co zrozumiałem, to on właśnie zrobił takim sposobem i dlatego ma spam w hdmsg.
Drewno. 16.01.2011
if (player_class[id] == Mag)
{
client_cmd(id,"bind ^"c^" ^"fireball^"")
register_clcmd("fireball","item_fireball2")
}
to mam w prethinku
w public item_fireball2(id) dodałem na początku
client_cmd(id,"fireball")
i usunąłem z check_magic:
if (c_fireball[id] > 0) item_fireball2(id)
To jak naprawić ten spam z Hudem?
Dodano 17 styczeń 2011 - 21:27:
ReUP
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 17.01.2011 21:27