←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Odporność na dany item

Zablokowany

krysteksulek - zdjęcie krysteksulek 08.01.2011

Witam. Mam pytanie odnośnie starego CodModa. Jest np gracz z itemem awp_sniper. Chciałbym zrobić dla danej klasy, że jest ona odporna na ten przedmiot(awp sniper). Proszę o pomoc.
Odpowiedz

  • +
  • -
Change - zdjęcie Change 08.01.2011

W takim razie sprawdź jaki nr ma item awp_sniper. Potem w public TakeDamage szukasz warunku tego awpsnipera, np. standardowo:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && weapon == CSW_AWP)
{
damage = float(health);
}


I zmieniasz na:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && weapon == CSW_AWP && !(klasa_gracza[this] == KLASA_ODPORNA_NA_ITEM))
{
damage = float(health);
}
Odpowiedz

krysteksulek - zdjęcie krysteksulek 09.01.2011

Dzięki. A gdzie np dać odporność danej klasy na drugą klase, np odporność na Komandosa?
Użytkownik krysteksulek edytował ten post 09.01.2011 14:10
Odpowiedz

  • +
  • -
xyz? - zdjęcie xyz? 09.01.2011

a jak zrobić item taki? chodzi ze bedzie odporny tylko na awp sniper

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && weapon == CSW_AWP && !(przedmiot_gracza[this] == nr itemu?))
{
damage = float(health);

coś takiego?
Odpowiedz

  • +
  • -
Change - zdjęcie Change 09.01.2011

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && weapon == CSW_AWP && !(informacje_przedmiotu_gracza[this] == nr itemu))
{
damage = float(health);
}


Co do odporności na klasę, nie rozumiem o co Ci chodzi.
Użytkownik Change edytował ten post 09.01.2011 15:01
Odpowiedz

krysteksulek - zdjęcie krysteksulek 09.01.2011

Powiedzmy ze mam jakąś klase, np: Killer, ktoś ma Komandosa(PPM 1/1). Chcę do swojej klasy Killer dodać odporność na na zabicie przez Komandosa z noża.
Odpowiedz

  • +
  • -
Change - zdjęcie Change 09.01.2011

W takim razie nie chcesz odporności na klasę tylko na 1/1 z noża które ma ta klasa.

	if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) || klasa_gracza[idattacker] == Szpieg && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}


zmień na
	if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) && !(klasa_gracza[this] == ODPORNA_KLASA) || klasa_gracza[idattacker] == Szpieg && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}
Odpowiedz

  • +
  • -
xyz? - zdjęcie xyz? 09.01.2011

if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13  && damagebits&(1<<1) && !(informacje_przedmiotu_gracza[this] == 42)) 
        {       
                damage=float(health);   
        }

dlaczego nie chce kompilowac sie;/

Dodano 09 styczeń 2011 - 17:43:
błą jest z informacje_przedmiotu_gracza
Użytkownik xyz? edytował ten post 09.01.2011 17:42
Odpowiedz

  • +
  • -
Change - zdjęcie Change 09.01.2011

if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13  && damagebits&(1<<1) && !(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 42)) 
{
damage=float(health);
}


Teraz
Odpowiedz
Zablokowany