Odporność na dany item
krysteksulek 08.01.2011
Witam. Mam pytanie odnośnie starego CodModa. Jest np gracz z itemem awp_sniper. Chciałbym zrobić dla danej klasy, że jest ona odporna na ten przedmiot(awp sniper). Proszę o pomoc.
Change
08.01.2011
W takim razie sprawdź jaki nr ma item awp_sniper. Potem w public TakeDamage szukasz warunku tego awpsnipera, np. standardowo:
I zmieniasz na:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && weapon == CSW_AWP)
{
damage = float(health);
}
I zmieniasz na:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && weapon == CSW_AWP && !(klasa_gracza[this] == KLASA_ODPORNA_NA_ITEM))
{
damage = float(health);
}
krysteksulek 09.01.2011
Dzięki. A gdzie np dać odporność danej klasy na drugą klase, np odporność na Komandosa?
Użytkownik krysteksulek edytował ten post 09.01.2011 14:10
Użytkownik krysteksulek edytował ten post 09.01.2011 14:10
xyz?
09.01.2011
a jak zrobić item taki? chodzi ze bedzie odporny tylko na awp sniper
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && weapon == CSW_AWP && !(przedmiot_gracza[this] == nr itemu?))
{
damage = float(health);
coś takiego?
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && weapon == CSW_AWP && !(przedmiot_gracza[this] == nr itemu?))
{
damage = float(health);
coś takiego?
Change
09.01.2011
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && weapon == CSW_AWP && !(informacje_przedmiotu_gracza[this] == nr itemu))
{
damage = float(health);
}
Co do odporności na klasę, nie rozumiem o co Ci chodzi.
Użytkownik Change edytował ten post 09.01.2011 15:01
krysteksulek 09.01.2011
Powiedzmy ze mam jakąś klase, np: Killer, ktoś ma Komandosa(PPM 1/1). Chcę do swojej klasy Killer dodać odporność na na zabicie przez Komandosa z noża.
Change
09.01.2011
W takim razie nie chcesz odporności na klasę tylko na 1/1 z noża które ma ta klasa.
zmień na
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) || klasa_gracza[idattacker] == Szpieg && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}
zmień na
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) && !(klasa_gracza[this] == ODPORNA_KLASA) || klasa_gracza[idattacker] == Szpieg && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}
xyz?
09.01.2011
if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && damagebits&(1<<1) && !(informacje_przedmiotu_gracza[this] == 42)) { damage=float(health); }
dlaczego nie chce kompilowac sie;/
Dodano 09 styczeń 2011 - 17:43:
błą jest z informacje_przedmiotu_gracza
Użytkownik xyz? edytował ten post 09.01.2011 17:42
Change
09.01.2011
if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && damagebits&(1<<1) && !(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 42))
{
damage=float(health);
}
Teraz