←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Nóż cienia

Zablokowany

Zardziol - zdjęcie Zardziol 08.01.2011

Siema, znalazłem właśnie w diablo modzie nóż cienia i chciałem go przerzucić do mojego menu czitów , niby ładnie działa ale po użyciu grawtiacja nie przywraca się do normalnej ( próbowałem już wieloma sposobami naprawiać ) . Proszę o pomoc o to kod case-a w switch-u :
case 23:
{

if (player_b_gravity[id] > 0)
if (pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND)
{
client_print(id, print_chat, "Graczu musisz byc w powietrzu")
return PLUGIN_CONTINUE
}
if (halflife_time()-gravitytimer[id] <= 5)
{
client_print(id,print_chat,"Ten przedmiot, moze byc uzyty co kazde 5 sekundy")
return PLUGIN_CONTINUE
}

gravitytimer[id] = floatround(halflife_time())

new origin[3]
get_user_origin(id,origin)

if (origin[2] == 0)
earthstomp[id] = 1
else
earthstomp[id] = origin[2]

set_user_gravity(id,5.0)
set_user_godmode(id, 1)


falling[id] = true

}
Odpowiedz

  • +
  • -
b0niek - zdjęcie b0niek 08.01.2011

W funkcji ResetHUD dodaj
set_user_gravity(id,1.0)


Powinno pomóc
Odpowiedz

Zardziol - zdjęcie Zardziol 08.01.2011

nie pomogło i mówiłem że to nie diablo mod tylko menu czitów !!!
dodałem eventa reset hud i napisałem funkcję reset Hud
Reset HUD :
	public ResetHUD(id)
{
earthstomp[id] = 0
set_user_gravity(id,1.0)

}


Zastanawia mnie co oznacza w register_event to "abe"

POMOCY PROBLEM NADAL NIE ROZWIĄZANY

Dodano 09 styczeń 2011 - 09:07:
F5 : Czekam i nadal proszę o pomoc

Dodano 10 styczeń 2011 - 15:27:
F5 : POMOCY !!!
Odpowiedz

StaszekMroziok - zdjęcie StaszekMroziok 10.01.2011

case 23:

                {



        if (player_b_gravity[id] > 0) 

                                        if (pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND) 

        {

                client_print(id, print_chat, "Graczu musisz byc w powietrzu")

                return PLUGIN_CONTINUE

        }

                if (halflife_time()-gravitytimer[id] <= 5)

        {

                client_print(id,print_chat,"Ten przedmiot, moze byc uzyty co kazde 5 sekundy")

                return PLUGIN_CONTINUE

        }

        

        gravitytimer[id] = floatround(halflife_time())

        

        new origin[3]

        get_user_origin(id,origin)

        

        if (origin[2] == 0)

                earthstomp[id] = 1

        else

                earthstomp[id] = origin[2]

        

        set_user_gravity(id,5.0)

        set_user_godmode(id, 1)





        falling[id] = true

        

       set_user_gravity(id,1.0)

                }

Użytkownik StaszekMroziok edytował ten post 10.01.2011 16:57
Odpowiedz

FreZZy - zdjęcie FreZZy 11.01.2011

w reset_item_skills dodales?
Odpowiedz
Zablokowany