case 23:
{
if (player_b_gravity[id] > 0)
if (pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND)
{
client_print(id, print_chat, "Graczu musisz byc w powietrzu")
return PLUGIN_CONTINUE
}
if (halflife_time()-gravitytimer[id] <= 5)
{
client_print(id,print_chat,"Ten przedmiot, moze byc uzyty co kazde 5 sekundy")
return PLUGIN_CONTINUE
}
gravitytimer[id] = floatround(halflife_time())
new origin[3]
get_user_origin(id,origin)
if (origin[2] == 0)
earthstomp[id] = 1
else
earthstomp[id] = origin[2]
set_user_gravity(id,5.0)
set_user_godmode(id, 1)
falling[id] = true
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Nóż cienia
Temat rozp.
Zardziol
, 08.01.2011 17:16
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08.01.2011 17:16
Siema, znalazłem właśnie w diablo modzie nóż cienia i chciałem go przerzucić do mojego menu czitów , niby ładnie działa ale po użyciu grawtiacja nie przywraca się do normalnej ( próbowałem już wieloma sposobami naprawiać ) . Proszę o pomoc o to kod case-a w switch-u :
#2
Napisano 08.01.2011 17:47
W funkcji ResetHUD dodaj
Powinno pomóc
set_user_gravity(id,1.0)
Powinno pomóc
AVE SOAD!
#3
Napisano 08.01.2011 18:53
nie pomogło i mówiłem że to nie diablo mod tylko menu czitów !!!
dodałem eventa reset hud i napisałem funkcję reset Hud
Reset HUD :
Zastanawia mnie co oznacza w register_event to "abe"
POMOCY PROBLEM NADAL NIE ROZWIĄZANY
Dodano 09 styczeń 2011 - 09:07:
F5 : Czekam i nadal proszę o pomoc
Dodano 10 styczeń 2011 - 15:27:
F5 : POMOCY !!!
dodałem eventa reset hud i napisałem funkcję reset Hud
Reset HUD :
public ResetHUD(id)
{
earthstomp[id] = 0
set_user_gravity(id,1.0)
}
Zastanawia mnie co oznacza w register_event to "abe"
POMOCY PROBLEM NADAL NIE ROZWIĄZANY
Dodano 09 styczeń 2011 - 09:07:
F5 : Czekam i nadal proszę o pomoc
Dodano 10 styczeń 2011 - 15:27:
F5 : POMOCY !!!
#4
Napisano 10.01.2011 16:56
case 23: { if (player_b_gravity[id] > 0) if (pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND) { client_print(id, print_chat, "Graczu musisz byc w powietrzu") return PLUGIN_CONTINUE } if (halflife_time()-gravitytimer[id] <= 5) { client_print(id,print_chat,"Ten przedmiot, moze byc uzyty co kazde 5 sekundy") return PLUGIN_CONTINUE } gravitytimer[id] = floatround(halflife_time()) new origin[3] get_user_origin(id,origin) if (origin[2] == 0) earthstomp[id] = 1 else earthstomp[id] = origin[2] set_user_gravity(id,5.0) set_user_godmode(id, 1) falling[id] = true set_user_gravity(id,1.0) }
Użytkownik StaszekMroziok edytował ten post 10.01.2011 16:57
#5
Napisano 11.01.2011 21:52
w reset_item_skills dodales?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych