Nowe Fireballe
Firxenowsky
07.01.2011
Chce aby fireballe ladowaly sie (max 5) i wypuszczalo sie je po 1 na nozu naciskajac R.
Wie ktos moze jak to zrobic?
Wie ktos moze jak to zrobic?
Dimni
08.01.2011
Stwórz nową tablicę, np.
potem w RoundStarcie / ResetHUDzie ją resetuj
w call_cast(id) podmień
na (tu podmień X na maksymalną liczbę kulek)
na końcu znajdź (lub coś tak, biorę ze swojego Diablo)
i daj pod tym
Edited by Dimni, 08.01.2011 13:13.
new fireballs[33]
potem w RoundStarcie / ResetHUDzie ją resetuj
fireballs[i] = 0
w call_cast(id) podmień
case Mag:
{
show_hudmessage(id, "Wyczarowales fireball'a")
fired[id]=0
item_fireball(id)
}
na (tu podmień X na maksymalną liczbę kulek)
case Mag:
{
if (fireballs[id] < X)
{
fireballs[id]++
show_hudmessage(id, "Posiadasz %i Fireballi", fireballs[id])
}
}
na końcu znajdź (lub coś tak, biorę ze swojego Diablo)
if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id]==Hunter){
bow[id]++
button[id] = 1;
command_bow(id)
}
i daj pod tym
if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id]==Mag && fireballs[id] > 0)){
fireballs[id]--
button[id] = 1;
item_fireball(id)
}
Edited by Dimni, 08.01.2011 13:13.
sebul
08.01.2011
Chyba lepiej napisać to tak
Edited by sebul, 08.01.2011 17:55.
if(button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id] == 0) {
button[id] = 1;
if(player_class[id] == Mag && fireballs[id] > 0) {
fireballs[id]--
item_fireball(id);
}
if(player_class[id] == Hunter) {
bow[id]++;
command_bow(id);
}
}
Edited by sebul, 08.01.2011 17:55.