←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Nowe Fireballe

Locked

  • +
  • -
Firxenowsky's Photo Firxenowsky 07.01.2011

Chce aby fireballe ladowaly sie (max 5) i wypuszczalo sie je po 1 na nozu naciskajac R.
Wie ktos moze jak to zrobic?
Quote

  • +
  • -
Dimni's Photo Dimni 08.01.2011

Stwórz nową tablicę, np.
new fireballs[33]


potem w RoundStarcie / ResetHUDzie ją resetuj
fireballs[i] = 0


w call_cast(id) podmień
case Mag:
{
show_hudmessage(id, "Wyczarowales fireball'a")
fired[id]=0
item_fireball(id)
}


na (tu podmień X na maksymalną liczbę kulek)
case Mag:
{
if (fireballs[id] < X)
{
fireballs[id]++
show_hudmessage(id, "Posiadasz %i Fireballi", fireballs[id])
}
}


na końcu znajdź (lub coś tak, biorę ze swojego Diablo)

if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id]==Hunter){
bow[id]++
button[id] = 1;
command_bow(id)
}

i daj pod tym

if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id]==Mag && fireballs[id] > 0)){
fireballs[id]--
button[id] = 1;
item_fireball(id)
}

Edited by Dimni, 08.01.2011 13:13.
Quote

  • +
  • -
Firxenowsky's Photo Firxenowsky 08.01.2011

dzięki , dziala leci +
Quote

  • +
  • -
sebul's Photo sebul 08.01.2011

Chyba lepiej napisać to tak
if(button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id] == 0) {
button[id] = 1;
if(player_class[id] == Mag && fireballs[id] > 0) {
fireballs[id]--
item_fireball(id);
}
if(player_class[id] == Hunter) {
bow[id]++;
command_bow(id);
}
}

^^
Edited by sebul, 08.01.2011 17:55.
Quote

  • +
  • -
Firxenowsky's Photo Firxenowsky 08.01.2011

jest tylko maly blad puszczam kule i 3 liczy jako 1
Quote
Locked