Problem z dodaniem paru rzeczy
WazzaP
07.01.2011
Witam.
1.Próbowałem dodawać dodać pancerz, ale nie mogę znaleźć :
szukasz w skill tree:
2. Jak próbowałem dodać ograniczenie kul to nie mogłem znaleźć tego:
[Tutorial] Klasa z AutoBunny Hopem Oraz Item No Recoil - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
P.S.
Dodam też, że mam problem z kompilacją, ponieważ mam errory
Użytkownik WazzaP edytował ten post 07.01.2011 12:26
1.Próbowałem dodawać dodać pancerz, ale nie mogę znaleźć :
szukasz w skill tree:
^n\w\r4. \zrecznosc ( %i )albo
^n\w\r4. \wytrzymalosc ( %i )Dodawanie nowych statystyk - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
2. Jak próbowałem dodać ograniczenie kul to nie mogłem znaleźć tego:
case Mag: { show_hudmessage(id, "Wyczarowales fireboll'a") fired[id]=0 item_fireball(id) }
A znalazłem to:
case Czarodziejka: { show_hudmessage(id, "[Czarodziejka] 1/3 szans do natychmiastowego zabicia HE") player_b_grenade[id] = 3 }[Tutorial] Jak ograniczyć liczbe ognistych kul maga na runde - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
To co dodawałem i wszystko znalazłem:
[Tutorial] Item Kusza i Latarka - Nieoficjalny polski support AMX Mod X[Tutorial] Klasa z AutoBunny Hopem Oraz Item No Recoil - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
P.S.
Dodam też, że mam problem z kompilacją, ponieważ mam errory
Załączone pliki
Użytkownik WazzaP edytował ten post 07.01.2011 12:26
Firxenowsky
07.01.2011
Pobierz sobie diablo5.9l i na nim rob.
bo ta wersja co masz (chyba by Omdiw) jest niedopracowana:>
bo ta wersja co masz (chyba by Omdiw) jest niedopracowana:>
WazzaP
07.01.2011
Tylko, że ja chciałbym tą wersję, bo klasy mi się podobają i troche nadtym pracowałem. A tak wogóle to to jest wersja 5.9l.
b0niek
07.01.2011
Trochę posiedziałem i zrobiłem. Było dużo błędów (głównie przez nieudane próby dodania no-recoila). SMA w załączniku
Załączone pliki
b0niek
07.01.2011
Tak, zrobiłem wszystko tylko nie wiedziałem jakiej klasie dać tego auto bunny hopa więc skonfiguruj to w linijce 1760 która wygląda tak"
Pogromcę dałem dla przykładu bo nie wiedziałem jakiej klasie to dać
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && (player_class[id]== Pogromca))
Pogromcę dałem dla przykładu bo nie wiedziałem jakiej klasie to dać
WazzaP
07.01.2011
Ok, dzięki.
Jak będę na kompie to dam ci plusa, bo chwilowo jestem na komie
Dodano 07 styczeń 2011 - 18:55:
Kompiluje się ładnie, ale czy to nie będzie sprawiało problemów?
Jak będę na kompie to dam ci plusa, bo chwilowo jestem na komie
Dodano 07 styczeń 2011 - 18:55:
Kompiluje się ładnie, ale czy to nie będzie sprawiało problemów?
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Diablo.sma(1694) : warning 217: loose indentation Diablo.sma(2956) : warning 217: loose indentation Diablo.sma(2961) : warning 217: loose indentation Diablo.sma(5107) : warning 217: loose indentation Diablo.sma(8969) : warning 203: symbol is never used: "player_zoom" Header size: 9400 bytes Code size: 292564 bytes Data size: 201732 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion Total requirements: 520080 bytes 5 Warnings. Done.