Szanse procentowe, wpływanie n DMG.
GoldeN 07.01.2011
Witam Was. Mam do Was pytanie. Jeżeli chcę zrobić losowanie, to jak podam random_num(1,2) == 1 to będzie to 50%. A jak np. określić 85%, 15%, 40%, 60%? Itd.
Czy coś takiego:
Będzie znaczyć: Jeżeli gracz atakujący[idattacker] atakuje innego gracza[this]? Czyli jeżeli tutaj zwiększę dmg graczowi atakującemu [idattacker], to obrażenia zwiększone zostaną wykonane na graczu obrywającym [this]?
Edited by GoldeNx3, 07.01.2011 01:04.
Czy coś takiego:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(is_user_connected(idattacker))
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker, _, _)
if(zmianna[idattacker] > 0 && obrywam[this] > 0)
// Reszta kodu
}
}
Będzie znaczyć: Jeżeli gracz atakujący[idattacker] atakuje innego gracza[this]? Czyli jeżeli tutaj zwiększę dmg graczowi atakującemu [idattacker], to obrażenia zwiększone zostaną wykonane na graczu obrywającym [this]?
Edited by GoldeNx3, 07.01.2011 01:04.
R3X
07.01.2011
z definicji procenta
x% więc w x przypadkach na 100 masz mieć prawdę
1 procent = 1/100
x% więc w x przypadkach na 100 masz mieć prawdę
if(random_num(1, 100) <= x){ //udało się mimo x% szans! }
DarkGL
07.01.2011
if(random_num(1,100)<=35) // 35 %
if(random_num(1,100)<= 50) // 50 %
if(random_num(1,100)<= 82) // 82 %
jeśli jest to pre to ustawiasz damage na swoje i tyle zostanie zadane
if(random_num(1,100)<= 50) // 50 %
if(random_num(1,100)<= 82) // 82 %
jeśli jest to pre to ustawiasz damage na swoje i tyle zostanie zadane
GoldeN 07.01.2011
if(random_num(1,100)<=35) // 35 %
if(random_num(1,100)<= 50) // 50 %
if(random_num(1,100)<= 82) // 82 %
jeśli jest to pre to ustawiasz damage na swoje i tyle zostanie zadane
Pre? Możesz jaśniej?
init:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
DarkGL
08.01.2011
pre - przed obliczeniami
post - po obliczeniach
chodzi o wywołanie funkcji
jest ok
post - po obliczeniach
chodzi o wywołanie funkcji
jest ok
GoldeN 08.01.2011
Okej, dzięki.
A co z tym wyłapanie przeładowania? Bo chcę zwiększyć ilość naboi w clip'ie...
A co z tym wyłapanie przeładowania? Bo chcę zwiększyć ilość naboi w clip'ie...