Los - niewidzialnosc
Meelo
06.01.2011
Witam, mam ganiany sklep i jest w nim taki los:
Użytkownik Meelo edytował ten post 06.01.2011 11:11
if(los == 25){ ColorChat(0, GREEN, "Tu wiadomosccc %s wiadomoscc", name); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);No i mam takie pytanie, jak zrobić żeby niewidzialność trwała przez 1 runde ? Bo trwa całą mape ;s
Użytkownik Meelo edytował ten post 06.01.2011 11:11
byCZUS
06.01.2011
Najłatwiej to zrobić zmienną globalną typu boolean np.
Użytkownik byQQ edytował ten post 06.01.2011 11:46
new bool: g_niewidzialny[32]Po otrzymaniu niewidzialności zmieniasz wartość zmiennej na true. Następnie na początku rundy bądź spawnie robisz coś takiego:
if(g_niewidzialny[id]) {
// kod na usunięcie niewidzialności
g_niewidzialny[id] = false
}
Użytkownik byQQ edytował ten post 06.01.2011 11:46
Meelo
06.01.2011
Hm.. a zobacz:
Przy spawnie ustawiłem takie coś:
i teraz taki błąd:
Jeśli będzie to potrzebne, to dam cały public Fwd_PlayerSpawn_Post
Użytkownik Meelo edytował ten post 06.01.2011 21:16
Przy spawnie ustawiłem takie coś:
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
i teraz taki błąd:
L 01/06/2011 - 21:12:55: [AMXX] [0] hnsshop_NeW.sma::Fwd_PlayerSpawn_Post (line 426) L 01/06/2011 - 21:12:55: [FUN] Player out of range (0) L 01/06/2011 - 21:12:55: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "hnsshop_NeW.amxx")
Jeśli będzie to potrzebne, to dam cały public Fwd_PlayerSpawn_Post
Użytkownik Meelo edytował ten post 06.01.2011 21:16
Lukasz5
07.01.2011
A jak by ustawić rendering na całą rundę potem zrobić Event resetujący niewidzialność przywracający ciało...
Meelo
07.01.2011
//EDIT
BYQQ dostajesz plusa, chociaż i tak poradziłem sobie na swój sposób
Użytkownik Meelo edytował ten post 08.01.2011 20:10
BYQQ dostajesz plusa, chociaż i tak poradziłem sobie na swój sposób
Użytkownik Meelo edytował ten post 08.01.2011 20:10