←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Los - niewidzialnosc

Zablokowany

  • +
  • -
Meelo - zdjęcie Meelo 06.01.2011

Witam, mam ganiany sklep i jest w nim taki los:

if(los == 25){
				ColorChat(0, GREEN, "Tu wiadomosccc %s wiadomoscc", name);
				set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
No i mam takie pytanie, jak zrobić żeby niewidzialność trwała przez 1 runde ? Bo trwa całą mape ;s
Użytkownik Meelo edytował ten post 06.01.2011 11:11
Odpowiedz

  • +
  • -
byCZUS - zdjęcie byCZUS 06.01.2011

Najłatwiej to zrobić zmienną globalną typu boolean np.
new bool: g_niewidzialny[32]
Po otrzymaniu niewidzialności zmieniasz wartość zmiennej na true. Następnie na początku rundy bądź spawnie robisz coś takiego:
if(g_niewidzialny[id]) {
// kod na usunięcie niewidzialności
g_niewidzialny[id] = false
}

Użytkownik byQQ edytował ten post 06.01.2011 11:46
Odpowiedz

  • +
  • -
Meelo - zdjęcie Meelo 06.01.2011

Hm.. a zobacz:

Przy spawnie ustawiłem takie coś:
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)

i teraz taki błąd:

L 01/06/2011 - 21:12:55: [AMXX]    [0] hnsshop_NeW.sma::Fwd_PlayerSpawn_Post (line 426)
L 01/06/2011 - 21:12:55: [FUN] Player out of range (0)
L 01/06/2011 - 21:12:55: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "hnsshop_NeW.amxx")

Jeśli będzie to potrzebne, to dam cały public Fwd_PlayerSpawn_Post
Użytkownik Meelo edytował ten post 06.01.2011 21:16
Odpowiedz

  • +
  • -
Lukasz5 - zdjęcie Lukasz5 07.01.2011

A jak by ustawić rendering na całą rundę potem zrobić Event resetujący niewidzialność przywracający ciało... :D
Odpowiedz

  • +
  • -
Meelo - zdjęcie Meelo 07.01.2011

//EDIT

BYQQ dostajesz plusa, chociaż i tak poradziłem sobie na swój sposób
Użytkownik Meelo edytował ten post 08.01.2011 20:10
Odpowiedz
Zablokowany