Jak obciac pasek HUD
Karnerrr 05.01.2011
Wiec mam pytanko jak zrobic pasek HUD (Klasa, doswiadczenie, Poziom, przedmiot, zdrowie) zeby zajmowa jedna linijke i byl zolty i byl w lewym dolnym rogu... beda +++++++++++'y
krysteksulek 12.01.2011
Szukasz:
Masz tam dwa:
I zamieniasz je na:
Aby dodać pokazywanie Życia:
To:
Zamieniasz na:
I to tyle . Mam nadzieję, że pomogłem.
Użytkownik krysteksulek edytował ten post 12.01.2011 18:00
public PokazInformacje(id)
Masz tam dwa:
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
I zamieniasz je na:
set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.9, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);Pierwsze pokazuje info gracza obserwowanego, a drugie twoje info podczas gry.
Aby dodać pokazywanie Życia:
To:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
Zamieniasz na:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Zdrowie : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], get_user_health(id));
I to tyle . Mam nadzieję, że pomogłem.
Użytkownik krysteksulek edytował ten post 12.01.2011 18:00