błąd:
//// codclass_zlodziej.sma // F:\compiler\codclass_zlodziej.sma(6) : error 010: invalid function or declaration // F:\compiler\codclass_zlodziej.sma(28) : error 017: undefined symbol "RegisterHam" // F:\compiler\codclass_zlodziej.sma(28) : warning 215: expression has no effect // F:\compiler\codclass_zlodziej.sma(28) : warning 215: expression has no effect // F:\compiler\codclass_zlodziej.sma(28) : error 001: expected token: ";", but found ")" // F:\compiler\codclass_zlodziej.sma(28) : error 029: invalid expression, assumed zero // F:\compiler\codclass_zlodziej.sma(28) : fatal error 107: too many error messages on one line
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> include <hamsandwich> #include <colorchat> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Zlodziej"; new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/2 szansy na zabranie perku swojej ofierze"; new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_HEGRENADE; new const zdrowie = 45; new const kondycja = 60; new const inteligencja = 15; new const wytrzymalosc = -1; new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade"); } public cod_class_enabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 55); ma_klase[id] = true; ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl", nazwa); } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public DeathMsg() { new killer = read_data(1); new victim = read_data(2); if(!is_user_connected(killer)) return; if(!ma_klase[killer]) return; if(random(2)) return; if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer]))) return; ofiara[killer] = victim; Zapytaj(killer); } public Zapytaj(id) { new tytul[55]; new nazwa_perku[33]; cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32); format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku); new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle"); menu_additem(menu, "Tak"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie"); menu_display(id, menu); } public Zapytaj_Handle(id, menu, item) { if(item) return; if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id]) return; cod_set_user_perk(ofiara[id], 0); cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_GALIL && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.30, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Użytkownik Dezeret edytował ten post 05.01.2011 19:37