←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

1/x. Szansa przy klasie.

Zablokowany

  • +
  • -
ZetWu - zdjęcie ZetWu 04.01.2011

Witam.
Chciałbym się zapytać jak to było na losowanie czegoś klasie.
Chodzi mi konkretnie o to
switch(key) 
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
c_trzes[id]=20
LoadXP(id, player_class[id])
}

Zrobiłem moc że ma szanse na trzęsienie ekranu przeciwnika tylko zapomniałem jak to ma być żeby było 5%.
c_trzes[id]=20 <- To jest 1/20 szansy czy 20/100 szansy ?
c_trzes[id]=7 to będzie 1/7 czy 7/100 ?
Pozdrawiam.
Odpowiedz

  • +
  • -
interboy - zdjęcie interboy 04.01.2011

to będzie 1/20
Odpowiedz

GoldeN - zdjęcie GoldeN 04.01.2011

O ile tą zmienną dodałeś w funkcji w której robisz losowanie i jest ona tam odwołana.
Odpowiedz

  • +
  • -
ZetWu - zdjęcie ZetWu 05.01.2011

public add_bonus_shake(attacker_id,id)
{
if(c_trzes[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id))
{
if (random_num(1,c_trzes[attacker_id]) == 1)
{
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id);
write_short(7<<14);
write_short(1<<13);
write_short(1<<14);
message_end();
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

Czyli tamto wyżej będzie 1/20 w takim razie?
Odpowiedz

  • +
  • -
interboy - zdjęcie interboy 05.01.2011

tak to będzie 1/20
Odpowiedz
Zablokowany