Mały problem z saperem.
kroko132
02.01.2011
Plik sma klasy:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Super Saper (Klasa Premium)";
new const opis[] = "Posiada 8 min oraz zadaje 2 razy wieksze obrazenia minami niz Saper.";
new const bronie = 1<<CSW_P90;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 80;
new const wytrzymalosc = 0;
new const model[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
new ilosc_min_gracza[33];
new sprite_blast;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_touch("mine", "player", "DotykMiny");
}
public plugin_precache()
{
precache_model(model);
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_)
{
client_print(id, print_chat, "[Premium] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy. Wiecej informacji na forum www.PrabutkowoCity.xaa.pl")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
ilosc_min_gracza[id] = 8;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_model(ent, model);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
drop_to_floor(ent);
set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 180.0, 0.8, ent, (1<<24)); // wartosc "90" zmien na taka ktora aktywowana mina ma zadac DMG
}
remove_entity(ent);
}
}
public ResetHUD(id)
ilosc_min_gracza[id] = 8; //ilosc min klasy
public NowaRunda()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "mine");
}
}
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "mine");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "mine");
}
}
Chciałbym, żeby klasa miała tylko 8 min. Niestety klasa może kłaść tyle min ile chce. Proszę znaleźć błąd, który popełniłem, dziękuję.
[i]Dodano 06 styczeń 2011 - 11:22:
Nikt nie wie co jest grane? :<
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Super Saper (Klasa Premium)";
new const opis[] = "Posiada 8 min oraz zadaje 2 razy wieksze obrazenia minami niz Saper.";
new const bronie = 1<<CSW_P90;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 80;
new const wytrzymalosc = 0;
new const model[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
new ilosc_min_gracza[33];
new sprite_blast;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_touch("mine", "player", "DotykMiny");
}
public plugin_precache()
{
precache_model(model);
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_)
{
client_print(id, print_chat, "[Premium] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy. Wiecej informacji na forum www.PrabutkowoCity.xaa.pl")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
ilosc_min_gracza[id] = 8;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_model(ent, model);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
drop_to_floor(ent);
set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 180.0, 0.8, ent, (1<<24)); // wartosc "90" zmien na taka ktora aktywowana mina ma zadac DMG
}
remove_entity(ent);
}
}
public ResetHUD(id)
ilosc_min_gracza[id] = 8; //ilosc min klasy
public NowaRunda()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "mine");
}
}
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "mine");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "mine");
}
}
Chciałbym, żeby klasa miała tylko 8 min. Niestety klasa może kłaść tyle min ile chce. Proszę znaleźć błąd, który popełniłem, dziękuję.
[i]Dodano 06 styczeń 2011 - 11:22:
Nikt nie wie co jest grane? :<
Załączone pliki
ffi5jc8y
06.01.2011
masz zwykłego sapera co ma 8 min
Użytkownik ffi5jc8y edytował ten post 06.01.2011 17:44
Załączone pliki
Użytkownik ffi5jc8y edytował ten post 06.01.2011 17:44