wysysanie
szczepaneto 31.12.2010
elo mam taki mały problemik mianowicie zrobiłem coś takiego dodałem nową zmienną c_vampire
dodałem
no i dodałem klasie na nóż
Dodano 31 grudzień 2010 - 13:28:
P.S jak dam
dodałem
public add_cvampire_bonus(id,damage,attacker_id) { if (c_vampire[attacker_id] > 0) { change_health(attacker_id,c_vampire[attacker_id],0,"") } }oraz add_cvampire_bonus(id,damage,attacker_id)
no i dodałem klasie na nóż
case Scavenger: { show_hudmessage(id, "Wysysasz 7 hp") c_vampire[id]=7 }no i problem jest taki że jak naładuje się i zmienię klasę to wysysanie zostaje nie wiem gdzie dodać zresetowanie
Dodano 31 grudzień 2010 - 13:28:
P.S jak dam
case Scavenger: { show_hudmessage(id, "Wysysasz 7 hp") player_b_vampire[id]=7 }to wiadomo przy wywaleniu itemu resetuje wysysanie
Firxenowsky
31.12.2010
Znajdz
Dodaj pod
w public RoundStart()
po pętli:
dodaj
Znajdz public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
Zamien funkcje
public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
na
i dodaj do Klasy
Tylko usun //
Użytkownik Firxenowsky edytował ten post 31.12.2010 13:40
new invisible_cast[33]
Dodaj pod
new plus_wamp[33]
w public RoundStart()
po pętli:
for (new i=0; i < 33; i++){
dodaj
plus_wamp[i] = 0
Znajdz public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
Zamien funkcje
public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
na
public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
{
if (player_b_vampire[attacker_id] > 0)
{
change_health(attacker_id,player_b_vampire[attacker_id],0,"")
}
if (plus_wamp[attacker_id] > 0)
{
change_health(attacker_id,plus_wamp[attacker_id],0,"")
}
}
i dodaj do Klasy
case Twoja Klasa:
{
plus_wamp[id] += 4 // ile ma dodawac po zaladowaniu
if(plus_wamp[id] > 20) // jaki max
{
plus_wamp[id] = 20 //jaki max
show_hudmessage(id, "Maksymalna wampiryzmu to %i", plus_wamp[id])
}
else show_hudmessage(id, "+%i wampiryzmu", plus_wamp[id])
Tylko usun //
Użytkownik Firxenowsky edytował ten post 31.12.2010 13:40