←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

wysysanie

Zablokowany

szczepaneto - zdjęcie szczepaneto 31.12.2010

elo mam taki mały problemik mianowicie zrobiłem coś takiego dodałem nową zmienną c_vampire
dodałem
public add_cvampire_bonus(id,damage,attacker_id)
{
	if (c_vampire[attacker_id] > 0)
	{
		change_health(attacker_id,c_vampire[attacker_id],0,"")
	}
}
oraz add_cvampire_bonus(id,damage,attacker_id)
no i dodałem klasie na nóż
        case Scavenger:  
		{
			show_hudmessage(id, "Wysysasz 7 hp")
			c_vampire[id]=7
		}
no i problem jest taki że jak naładuje się i zmienię klasę to wysysanie zostaje nie wiem gdzie dodać zresetowanie :D

Dodano 31 grudzień 2010 - 13:28:
P.S jak dam
       case Scavenger:  
		{
			show_hudmessage(id, "Wysysasz 7 hp")
			player_b_vampire[id]=7
		}
to wiadomo przy wywaleniu itemu resetuje wysysanie
Odpowiedz

  • +
  • -
Firxenowsky - zdjęcie Firxenowsky 31.12.2010

Znajdz

new invisible_cast[33]

Dodaj pod

new plus_wamp[33]

w public RoundStart()
po pętli:

for (new i=0; i < 33; i++){

dodaj

plus_wamp[i] = 0

Znajdz public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
Zamien funkcje
public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
na

public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
{
if (player_b_vampire[attacker_id] > 0)
{
change_health(attacker_id,player_b_vampire[attacker_id],0,"")
}
if (plus_wamp[attacker_id] > 0)
{
change_health(attacker_id,plus_wamp[attacker_id],0,"")
}
}

i dodaj do Klasy

case Twoja Klasa:
{

plus_wamp[id] += 4 // ile ma dodawac po zaladowaniu
if(plus_wamp[id] > 20) // jaki max
{
plus_wamp[id] = 20 //jaki max
show_hudmessage(id, "Maksymalna wampiryzmu to %i", plus_wamp[id])
}
else show_hudmessage(id, "+%i wampiryzmu", plus_wamp[id])

Tylko usun //
Użytkownik Firxenowsky edytował ten post 31.12.2010 13:40
Odpowiedz
Zablokowany