Problem z VIPem
Gufinsky
30.12.2010
Witam. Napisałem tak na szybko vipa na dr. Miał on dawać po wpisaniu /grawitacja zmieniać grawitacje na 500 i po wpisaniu /speed zmieniać speed na dwa razy większą. Co spawn w ct dawać smoka i he, a w tt deagle bez ammo. I zmieniać hp dla vipa w ct i tt na 140. Lecz przy komplikacji 8 błedów. Umie ktośto naprawić?
Edited by suis, 30.12.2010 19:09.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <cstrike> #define PLUGIN "Jumper" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Nup" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /grawitacja","grawitacja") register_clcmd("say /speed","speed") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1); public grawitacja(id) { if((get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) if(is_user_alive(id)) { set_user_gravity(id,1.5); client_print(id, print_chat, "Twoja grawitacja zostala zmieniona!") } public speed(id) { if((get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) if(is_user_alive(id)) { set_user_speed(id,1.5); client_print(id, print_chat, "Twoja predkosc zostala zwiekszona!") } public fwHamPlayerSpawnPost(id) { if((get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) if(is_user_alive(id)) { set_user_health(id,140); } if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) { give_item(id, "weapon_deagle"); } else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) { give_item(id, "weapon_smokegrenade"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); }
Edited by suis, 30.12.2010 19:09.
byCZUS
30.12.2010
Taka oto zamiana. Testuj.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Jumper"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Nup"
#define vip(%1) is_user_alive(%1) && (get_user_flags(%1) & ADMIN_LEVEL_H)
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /grawitacja","grawitacja")
register_clcmd("say /speed","speed")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);
}
public grawitacja(id)
{
if(vip(id))
{
set_user_gravity(id, 1.5);
client_print(id, print_chat, "Twoja grawitacja zostala zmieniona!")
}
}
public speed(id)
{
if(vip(id))
{
set_user_maxspeed(id, 1.5);
client_print(id, print_chat, "Twoja predkosc zostala zwiekszona!")
}
}
public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
if(vip(id))
{
switch(cs_get_user_team(id))
{
case CS_TEAM_T : { give_item(id, "weapon_deagle"); }
case CS_TEAM_CT :
{
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
}
set_user_health(id, 140);
}
}
Gufinsky
30.12.2010
Wielkie thx. Czyli mam:
Wszystko działa. Tylko jak się wpisze /speed to przez kilka sec nie można się ruszać, tylko jak się podskoczy kilka razy. sv_maxspeed mam ustawione na 999. A po wpisaniu /speed chciałbym, żeby prędkość gracza byłą 2 razy większa.
I czy dało by rade, żeby ten tekst co się pokazuje był
[Jumper] (- na czerwono) Twoja grawitacja zostala zmieniona! (- na zielono)
[Jumper] (-na czerwono) Twoja predkosc zostala zwiekszona! (- na zielono)
?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <cstrike> #define PLUGIN "Jumper" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Nup" #define vip(%1) is_user_alive(%1) && (get_user_flags(%1) & ADMIN_LEVEL_H) public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /grawitacja","grawitacja") register_clcmd("say /speed","speed") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1); } public grawitacja(id) { if(vip(id)) { set_user_gravity(id, 0.5); client_print(id, print_chat, "[Jumper] Twoja grawitacja zostala zmieniona!") } } public speed(id) { if(vip(id)) { set_user_maxspeed(id, 2.0); client_print(id, print_chat, "[Jumper] Twoja predkosc zostala zwiekszona!") } } public fwHamPlayerSpawnPost(id) { if(vip(id)) { switch(cs_get_user_team(id)) { case CS_TEAM_T : { give_item(id, "weapon_deagle"); } case CS_TEAM_CT : { give_item(id, "weapon_smokegrenade"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); } } set_user_health(id, 140); } }
Wszystko działa. Tylko jak się wpisze /speed to przez kilka sec nie można się ruszać, tylko jak się podskoczy kilka razy. sv_maxspeed mam ustawione na 999. A po wpisaniu /speed chciałbym, żeby prędkość gracza byłą 2 razy większa.
I czy dało by rade, żeby ten tekst co się pokazuje był
[Jumper] (- na czerwono) Twoja grawitacja zostala zmieniona! (- na zielono)
[Jumper] (-na czerwono) Twoja predkosc zostala zwiekszona! (- na zielono)
?
byCZUS
30.12.2010
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Jumper"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Nup"
#define vip(%1) is_user_alive(%1) && (get_user_flags(%1) & ADMIN_LEVEL_H)
new bool:uzyte[32], Float: speeds[32];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /grawitacja","grawitacja");
register_clcmd("say /speed","speed");
register_event("CurWeapon", "event_curweapon", "be", "1=1");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);
}
public grawitacja(id)
{
if(vip(id))
{
set_user_gravity(id, 0.5);
ColorChat(id, RED, "[Jumper]^x04 Twoja grawitacja zostala zmieniona!");
}
}
public speed(id)
{
if(vip(id) && !uzyte[id])
{
speeds[id] = get_user_maxspeed(id) * 2.0;
set_user_maxspeed(id, speeds[id]);
ColorChat(id, RED, "[Jumper]^x04 Twoja predkosc zostala zwiekszona!");
uzyte[id] = true;
}
}
public event_curweapon(id)
{
if(is_user_alive(id) && uzyte[id])
set_user_maxspeed(id, speeds[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
if(vip(id))
{
uzyte[id] = false;
switch(cs_get_user_team(id))
{
case CS_TEAM_T : { give_item(id, "weapon_deagle"); }
case CS_TEAM_CT :
{
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
}
set_user_health(id, 140);
}
}
Edited by byQQ, 30.12.2010 21:52.
Gufinsky
30.12.2010
Dzięki działa wszystko!
A dało by się do tego dodać powitanie Jumpera? Np gdy wchodzi na serwer w Hudzie pokazuję się
"NICK, ktory posiada Jumpera wchodzi na serwer"
i po wpisaniu /skok aktywował by się podwójny skok
Kod tutaj:
lub MultiJump - AlliedModders
Z góry dzięki Byczku.
A dało by się do tego dodać powitanie Jumpera? Np gdy wchodzi na serwer w Hudzie pokazuję się
"NICK, ktory posiada Jumpera wchodzi na serwer"
i po wpisaniu /skok aktywował by się podwójny skok
Kod tutaj:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #define ADMINACCESS ADMIN_CHAT new jumpnum[33] = 0 new bool:dojump[33] = false public plugin_init() { register_plugin("MultiJump","1.1","twistedeuphoria") register_cvar("amx_maxjumps","1") register_cvar("amx_mjadminonly","0") } public client_putinserver(id) { jumpnum[id] = 0 dojump[id] = false } public client_disconnect(id) { jumpnum[id] = 0 dojump[id] = false } public client_PreThink(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE if(get_cvar_num("amx_mjadminonly") && (!access(id,ADMINACCESS))) return PLUGIN_CONTINUE new nbut = get_user_button(id) new obut = get_user_oldbutton(id) if((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP)) { if(jumpnum[id] < get_cvar_num("amx_maxjumps")) { dojump[id] = true jumpnum[id]++ return PLUGIN_CONTINUE } } if((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)) { jumpnum[id] = 0 return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE } public client_PostThink(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE if(get_cvar_num("amx_mjadminonly") && (!access(id,ADMINACCESS))) return PLUGIN_CONTINUE if(dojump[id] == true) { new Float:velocity[3] entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity) velocity[2] = random_float(265.0,285.0) entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity) dojump[id] = false return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE }
lub MultiJump - AlliedModders
Z góry dzięki Byczku.
byCZUS
30.12.2010
Dodane. Myślę że taka ilość bibliotek ci nie przeszkadza
Edited by byQQ, 30.12.2010 22:57.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Jumper"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Nup"
#define vip(%1) is_user_alive(%1) && (get_user_flags(%1) & ADMIN_LEVEL_H)
new bool:uzyte[32], bool: dojump[32], bool: chce[32], Float: speeds[32];
new jumpnum[33]
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /grawitacja","grawitacja");
register_clcmd("say /speed","speed");
register_clcmd("say /skok","skok");
register_event("CurWeapon", "event_curweapon", "be", "1=1");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);
}
public client_connect(id)
{
jumpnum[id] = 0;
dojump[id] = false;
chce[id] = false;
if(vip(id))
{
new name[33]; get_user_name(id, name, 32);
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.05, 0.20, 0, 6.0, 4.0);
show_hudmessage(id, "%s, ktory posiada Jumpera wchodzi na serwer", name);
}
}
public grawitacja(id)
{
if(vip(id))
{
set_user_gravity(id, 0.5);
ColorChat(id, RED, "[Jumper]^x04 Twoja grawitacja zostala zmieniona!");
}
}
public speed(id)
{
if(vip(id) && !uzyte[id])
{
speeds[id] = get_user_maxspeed(id) * 2.0;
set_user_maxspeed(id, speeds[id]);
ColorChat(id, RED, "[Jumper]^x04 Twoja predkosc zostala zwiekszona!");
uzyte[id] = true;
}
}
public skok(id)
{
if(vip(id))
{
chce[id] = !(chce[id])
ColorChat(id, RED, "[Jumper]^x04 Multijump zostal %s!", chce[id] ? "wlaczony" : "wylaczony");
}
}
public client_PreThink(id)
{
if(is_user_alive(id) && chce[id])
{
new nbut = get_user_button(id)
new obut = get_user_oldbutton(id)
if((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP))
{
if(jumpnum[id] < 1)
{
dojump[id] = true
jumpnum[id]++
return PLUGIN_CONTINUE
}
}
if((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
{
jumpnum[id] = 0
return PLUGIN_CONTINUE
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_PostThink(id)
{
if(is_user_alive(id) && chce[id])
{
if(dojump[id])
{
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
velocity[2] = random_float(265.0,285.0)
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
dojump[id] = false
return PLUGIN_CONTINUE
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public event_curweapon(id)
{
if(is_user_alive(id) && uzyte[id])
set_user_maxspeed(id, speeds[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
if(vip(id))
{
uzyte[id] = false;
switch(cs_get_user_team(id))
{
case CS_TEAM_T : { give_item(id, "weapon_deagle"); }
case CS_TEAM_CT :
{
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
}
set_user_health(id, 140);
}
}
Edited by byQQ, 30.12.2010 22:57.