DMG Kuli
GoldeN 30.12.2010
W public pfn_touch ( ptr, ptd ) masz takie coś:
Zamień na:
Tutaj INT nie jest dzielone, więc zrób jak uważasz.
Edited by GoldeNx3, 30.12.2010 15:07.
if(equal(szClassName, "fireball"))
{
new owner = pev(ptd,pev_owner)
//Touch
if (get_user_team(owner) != get_user_team(ptr))
{
new Float:origin[3]
pev(ptd,pev_origin,origin)
Explode_Origin(owner,origin,55+player_intelligence[owner],150)
remove_entity(ptd)
}
}
Zamień na:
if(equal(szClassName, "fireball"))
{
new owner = pev(ptd,pev_owner)
//Touch
if (get_user_team(owner) != get_user_team(ptr))
{
new Float:origin[3]
pev(ptd,pev_origin,origin)
Explode_Origin(owner,origin,25+player_intelligence[owner],150)
remove_entity(ptd)
}
}
Tutaj INT nie jest dzielone, więc zrób jak uważasz.
Edited by GoldeNx3, 30.12.2010 15:07.