Mam pytanie jak zrobić złe itemy.
A oto one:
1.Gdy otrzymasz ten item tracisz 100 zycia(jak masz mniej niz 100 to spada ci do 1 hp)
2.Gdy otrzymasz ten item jesteś spowolniony(o 50) do końca rundy
3.Gdy otrzymasz ten item nie możesz się poruszyć do końca rundy
4.Gdy otrzymasz ten item masz grawitację 99999 do końca rundy
5.Gdy otrzymasz ten item masz -40 dmg do końca rundy
Ja bym się wzorował na
player_b_damage a konkretniej na tym:
public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
{
if (player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>player_b_damage[attacker_id])
{
change_health(id,-player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")
if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}
}
Zmieniasz tu chyba tylko to:
change_health(id,-player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")
Na to:
change_health(id,player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")
Lecz to tylko moje przypuszczenia
No i oczywiście robisz nową moc oczywiście nie przypisuje do reset_skills czy coś w tym stylu tylko w roundstart'cie zerujesz...