Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Złe Itemy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Firxenowsky

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:W-wa
Offline

Napisano 29.12.2010 17:59

Mam pytanie jak zrobić złe itemy.
A oto one:
1.Gdy otrzymasz ten item tracisz 100 zycia(jak masz mniej niz 100 to spada ci do 1 hp)+
2.Gdy otrzymasz ten item jesteś spowolniony(o 50) do końca rundy
3.Gdy otrzymasz ten item nie możesz się poruszyć do końca rundy
4.Gdy otrzymasz ten item masz grawitację 99999 do końca rundy
5.Gdy otrzymasz ten item masz -40 dmg do końca rundy +

+ = zrobione

Użytkownik Firxenowsky edytował ten post 02.01.2011 20:47

  • +
  • -
  • 0

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 31.12.2010 16:13

Mam pytanie jak zrobić złe itemy.
A oto one:
1.Gdy otrzymasz ten item tracisz 100 zycia(jak masz mniej niz 100 to spada ci do 1 hp)
2.Gdy otrzymasz ten item jesteś spowolniony(o 50) do końca rundy
3.Gdy otrzymasz ten item nie możesz się poruszyć do końca rundy
4.Gdy otrzymasz ten item masz grawitację 99999 do końca rundy

5.Gdy otrzymasz ten item masz -40 dmg do końca rundy

Ja bym się wzorował na player_b_damage a konkretniej na tym:
public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
{
	if (player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>player_b_damage[attacker_id])
	{
		change_health(id,-player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")
			
		if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
	}
}
Zmieniasz tu chyba tylko to:
change_health(id,-player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")
Na to:
change_health(id,player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")
Lecz to tylko moje przypuszczenia :D

No i oczywiście robisz nową moc oczywiście nie przypisuje do reset_skills czy coś w tym stylu tylko w roundstart'cie zerujesz...
  • +
  • -
  • 1

#3 Firxenowsky

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:W-wa
Offline

Napisano 02.01.2011 20:47

Jakby ktoś potrzebował to item nr.1 robi się tak jak Stalker Ring.tylko bez inv:>
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych