Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

grawitacja skill


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mleczny

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Mleko
  • Lokalizacja:Mleczarnia
Offline

Napisano 27.12.2010 11:13

public set_lewitacja(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new lewitacja = get_user_gravity(id)
new lewitacjaa = player_lewitacja[id]/200
if (lewitacja>0.9)
{
set_user_gravity(id,get_user_gravity(id)+lewitacjaa)
}
set_user_gravity(id, lewitacjaa)
}
}


mam taki kod przy kompilacji wyskakuje cos takiego
dbmod_5.9l.sma(8594) : warning 213: tag mismatch
dbmod_5.9l.sma(8599) : warning 213: tag mismatch
nie sa to errory wiec zignorowalem bo dalo sie pobrac ale grawitacja nie dziala ;<
proszę o pomoc.
Spoiler

Użytkownik Mleczny edytował ten post 27.12.2010 11:14

  • +
  • -
  • 0

#2 Lotos

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:76
  • Lokalizacja:World
Offline

Napisano 27.12.2010 16:28

Kompiluj lokalnie.
  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.12.2010 16:31

new Float:lewitacjaa = float(player_lewitacja[id])/200.0
  • +
  • -
  • 0

#4 Mleczny

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Mleko
  • Lokalizacja:Mleczarnia
Offline

Napisano 27.12.2010 16:39

co to za roznica czy lokalnie czy nie, przeciez nie potrzebny jest zaden include itd...?

co to oznacza "Float:"?
  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.12.2010 16:50

Liczba zmiennoprzecinkowa
  • +
  • -
  • 0

#6 MaDaFaKa

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:96
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.12.2010 17:00

A bardziej informatycznie - najmniej dokładny typ zmiennej zmiennoprzecinkowej.

Użytkownik MaDaFaKa edytował ten post 27.12.2010 17:06


#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.12.2010 17:04

w pawnie innego nie ma :F
  • +
  • -
  • 0

#8 MaDaFaKa

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:96
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.12.2010 17:07

Ahh... Fujjj, głupi c++!!! Nie, a tak na serio, to języki mi się pomotały ;d

Użytkownik MaDaFaKa edytował ten post 27.12.2010 17:07


#9 Mleczny

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Mleko
  • Lokalizacja:Mleczarnia
Offline

Napisano 30.12.2010 11:31

public set_lewitacja(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new lewitacja = get_user_gravity(id)
new Float:lewitacjaa = float(player_lewitacja[id])/200.0
if (lewitacja>0.9)
{
set_user_gravity(id,get_user_gravity(id)+Float:lewitacjaa)
}
set_user_gravity(id, Float:lewitacjaa)
}
}


a to float mam zamienic wszedzie co bylo samo lewitacjaa? bo wraz wyskakuje 1 waring
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych