30 HE
Agent
26.12.2010
W kodzie pluginu dodać w odpowiednim miejscu (zależy jaki event, itp - np. respawn, nowa runda, itd stąd sama linijka "granatów")
Użytkownik Agent edytował ten post 26.12.2010 15:41
give_item(id,"weapon_hegrenade") //daje 1 granata - jak ktos by nie mial to ponizsza linijka "nic nie da"
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, cs_get_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE) + 29) //dodaje kolejne 29 granatow
Użytkownik Agent edytował ten post 26.12.2010 15:41
Agent
26.12.2010
Daj sma pluginu CoDa bo nie używam go (jedynie pod zlecenia jak dostanę jakieś).
ViHuRa
26.12.2010
I przykładową klasę.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Rusher";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
<ref>
Łap sory pomyłka.
<ref>
Użytkownik ViHuRa edytował ten post 29.12.2010 14:53
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Rusher";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
<ref>
Łap sory pomyłka.
<ref>
Załączone pliki
Użytkownik ViHuRa edytował ten post 29.12.2010 14:53