Frakcje Diablo Moda
Rabbit
25.12.2010
dbmod_5.8d.sma(4666) : error 017: undefined symbol "asked_klass" dbmod_5.8d.sma(4666) : warning 215: expression has no effect dbmod_5.8d.sma(4666) : error 001: expected token: ";", but found "]" dbmod_5.8d.sma(4666) : error 029: invalid expression, assumed zero dbmod_5.8d.sma(4666) : fatal error 107: too many error messages on one line
W [.sma] mam takie coś:
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public PokazKlasy(id,lx[])
{
new flags[17]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,8) //<--- tu, gdzie jest 16 wpisz liczbę swoich klas
new text3[512]
asked_klass[id]=0
for(new i=0;i<8;i++) //Tego masz nigdy nie zmieniać @
{
format(text3, 512,"\yBohaterowie: ^n\w1. \yMag^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yMnich^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yPaladyn^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yZabojca^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yNekromanta^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yBarbarzynca^t\wLevel: \r%i^n\w7. \yNinja^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yLowca^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWstecz",player_class_lvl[id][1],player_class_lvl[id][2],player_class_lvl[id][3],player_class_lvl[id][4],player_class_lvl[id][5],player_class_lvl[id][6],player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8])
}
new keyspiata
keyspiata = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)
show_menu(id, keyspiata, text3, -1, "Lok")
}
public PokazMeni(id, key)
{
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Mag
* 2:Mnich
* 3:Paladyn
* 4:Zabojca
* 5:Nekromanta
* 6:Barbarzynca
* 7:Ninja
* 8:Lowca
* 9:Wstecz
*/
new lx[9] // <-- tutaj wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
g_haskit[id] = 0
Linijka 4666:
asked_klass[id]=0
W czym tu problem? Za pomoc daje (+)!
Użytkownik Rabbit edytował ten post 25.12.2010 10:27
FreZZy 25.12.2010
niezdefiniowana zmienna / funkcja asked_klass
pewnie jakaś literówka
PS sprawdź czy masz "new asked_klass[33]"
Rabbit
25.12.2010
dbmod_5.8d.sma(4753) : error 032: array index out of bounds (variable "player_class_lvl")
format(text2, 511,"\yPotwory: ^n\w1. \yAndriel^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yMephisto^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yGriswold^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yGalthran^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yFernando^t\wLevel: \r%i^n\w6. \ySzkielet^t\wLevel: \r%i^n\w7. \yDemonolog^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yNihlathak^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWstecz",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14],player_class_lvl[id][15],player_class_lvl[id][16]) new szosta szosta = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8) show_menu(id, szosta,text2, -1, "Klasy") } public PressedKlasy(id, key) { /* Menu: * Wybierz klase: * 1:Andriel * 2:Mephisto * 3:Griswold * 4:Galthran * 5:Fernando * 6:Szkielet * 7:Demonolog * 8:Nihlathak * 9:Wstecz */ new lx[17] // <-- tutaj wpisz liczbę swoich klas + 1(none) g_haskit[id] = 0 switch (key) { case 0: { ///Tu daj kod do klasy! } case 1: { ///Tu daj kod do klasy! } case 2: { ///Tu daj kod do klasy! } case 3: { ///Tu daj kod do klasy! } case 4: { ///Tu daj kod do klasy! } case 5: { ///Tu daj kod do klasy! } case 6: { ///Tu daj kod do klasy! } case 7: { ///Tu daj kod do klasy! } case 8: { select_class(id,lx) } }
Linijka 4753:
format(text2, 511,"\yPotwory: ^n\w1. \yAndriel^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yMephisto^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yGriswold^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yGalthran^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yFernando^t\wLevel: \r%i^n\w6. \ySzkielet^t\wLevel: \r%i^n\w7. \yDemonolog^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yNihlathak^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWstecz",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14],player_class_lvl[id][15],player_class_lvl[id][16])
Dodano 25 grudzień 2010 - 14:46:
Rozwiązane - lock
Użytkownik Rabbit edytował ten post 25.12.2010 11:40