←  Dyskusje

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Potrzebne moce do klas z gotowych od itemów.

Zablokowany

  • +
  • -
Death_Player - zdjęcie Death_Player 23.12.2010

Więc tak
1 moc - Przybliżenie do każdej broni
2 moc 5% na oślepienie przeciwnika kiedy się do niego strzela.
3 moc odporność na 1/x HE, fireshield i ma szanse na zabicie 1/2 z noża
4 moc podwójny skok o potrójny skok.
5 moc leczy kompanów jak medicine glar.
Pytanie można zrobić że na nożu jest się jak totem że leczy swoich oczywiście nie zmienia modelu postaci tylko leci ta fala od tej postaci ta uleczająca co w totemie

Dodano 25 grudzień 2010 - 22:22:
heh bez kasy, nic nie zdziałam proszę chociaż o 2 pierwsze :)
Odpowiedz

StaszekMroziok - zdjęcie StaszekMroziok 26.12.2010

wiec tak
1
Przybliżenie AUG
w
public client_PreThink ( id ) 

dodaj
if (button2 & IN_ATTACK2 && (player_class[id]==Diablo || player_b_luneta[id]==1) &&  !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2)){
		if (weapon !=CSW_KNIFE && weapon != CSW_AWP && weapon != CSW_SCOUT){
			if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 ) 
			else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1)
		}
	}

2.
Robisz zmiena
new c_oslepiacz[33]


potem w
public select_class_menu
przed samymi klasami dajesz
c_oslepiacz[id] = 0


i przy wybraej klasie dajesz
c_oslepiacz[id] = 20


Teraz szukasz
public add_bonus_blind(id,attacker_id,weapon,damage)


i dajesz
if (c_oslepiacz[attacker_id] > 0)
	{
		if (random_num(1,c_oslepiacz[attacker_id]) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230)		
	}

a i dlatego dalem 20 bo chciales 5 % a 1/20 w wlasnie 5 % :P jak dasz 10 to bedzie 1/10 czyli 10 % itp
Odpowiedz

  • +
  • -
Death_Player - zdjęcie Death_Player 26.12.2010

"a i dlatego dalem 20 bo chciales 5 % a 1/20 w wlasnie 5 % :P jak dasz 10 to bedzie 1/10 czyli 10 % itp "

Nie rozumiem trochę twojej wypowiedzi 20 to 5 a 10 to 10

A co do sposobu na zoomy, jak chce to zrobić do każdej broni to muszę zmienić konkretne AUG na pozostałe bronie ?

No masz z góry plusa bo chociaż coś napisałeś a nie jak innym tylko kasa w głowie -.-
Użytkownik Death_Player edytował ten post 26.12.2010 14:59
Odpowiedz

  • +
  • -
Agent - zdjęcie Agent 26.12.2010

5% = 0,05 -> (zamiana na ułamek zwykły) 5/100 (5 dzielone przez 100) -> po skróceniu 1/20 (1 dzielone przez 20)
10% = 0,1 -> (zamiana na ułamek zwykły) 10/100 (10 dzielone przez 100)-> po skróceniu 1/10 (1 dzielone przez 10)

Rozumiesz o co chodziło autorowi kodu?
Odpowiedz

StaszekMroziok - zdjęcie StaszekMroziok 26.12.2010

zomm AUG dziala na wszystkie bronie /rzeczy procz tych

if (weapon !=CSW_KNIFE && weapon != CSW_AWP && weapon != CSW_SCOUT)


A jesli chcesz z Zmienic rodzaj zooma np na taki jak AWP zamien
cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 )

na
cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AWP_ZOOM, 1 )

Nie testowałem ale powinno dzialac
Odpowiedz

  • +
  • -
Death_Player - zdjęcie Death_Player 26.12.2010

a jak użyć ten zoom ?
a i zmienną określiłem i w menu mam je zerować i pod nazwą klasy?
Użytkownik Death_Player edytował ten post 26.12.2010 17:14
Odpowiedz

StaszekMroziok - zdjęcie StaszekMroziok 26.12.2010

zoom jak zoom PPM

a co do 2 pytania to jak masz dam ci wycinek mojego kodu

public select_class_menu1(id, key) 
{ 
new lx[20]
g_haskit[id] = 0
c_respawn[id] = 0
c_woj[id] = 0
radar[id] = 0
c_grenade[id] = 0
c_fireshield[id] = 0
player_nozninja[id] = 0
c_oslepiacz[id] = 0
c_redirect[id] = 0
c_awp[id] = 0
c_antyarchy[id] = 0
c_bandyta[id] = 0
c_wampir[id] = 0
c_magneto[id] = 0
c_shake[id] = 0
c_jump[id] = 0
c_theif[id] = 0
c_knife[id] = 0
c_flesh[id] = 0
g_piorun[id] = 0

client_cmd(id, "spk diablosound/select");
switch(key) 
{ 
	case 0: 
	{	
		player_class[id] =  Twoja klasa 
                        c_oslepiacz[id] = 20       ////// jak ma byc 5% na oslepienie
	}



A dam ci na noz bon
jesli do klasy

Zmienna
new c_knife[33]

Przed wyborem klas patrz wyżej
c_knife[id] = 0

Teraz w
public Damage(id)
Dodaj
add_bonus_knifedamage(attacker_id,id,weapon)
Gdzieś w kodzie daj
public add_bonus_knifedamage(attacker_id,id,weapon)
{
	if (c_knife[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
	{
		
		if (!is_user_alive(id))
			return PLUGIN_HANDLED
		
		if (random_num(1,c_knife[attacker_id]) == 1)
			UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

Jeśli item wzoruj sie na scot czy cos :P
Użytkownik StaszekMroziok edytował ten post 26.12.2010 19:26
Odpowiedz

  • +
  • -
Death_Player - zdjęcie Death_Player 26.12.2010

ale zoom na prawym przycisku nie działa czy ten kod jest sprawdzony i działa ?
Odpowiedz

StaszekMroziok - zdjęcie StaszekMroziok 26.12.2010

IN_ATTACK2 jest odpowiedzialne za włączenie -,-
Odpowiedz

  • +
  • -
Death_Player - zdjęcie Death_Player 26.12.2010

no ja właśnie widziałem to button2 in attack ale nie wiem ktore to in attack2 gdy strzelam czy co ?
Jak coś to sorry ale nie znam PAWN'a a raczej jego oznaczeń więc pytam o więcej jak potrzeba temu co zna podstawy.
Odpowiedz
Zablokowany