Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Potrzebne moce do klas z gotowych od itemów.pare wyjątków.
#1
Posted 23.12.2010 13:44
1 moc - Przybliżenie do każdej broni
2 moc 5% na oślepienie przeciwnika kiedy się do niego strzela.
3 moc odporność na 1/x HE, fireshield i ma szanse na zabicie 1/2 z noża
4 moc podwójny skok o potrójny skok.
5 moc leczy kompanów jak medicine glar.
Pytanie można zrobić że na nożu jest się jak totem że leczy swoich oczywiście nie zmienia modelu postaci tylko leci ta fala od tej postaci ta uleczająca co w totemie
Dodano 25 grudzień 2010 - 22:22:
heh bez kasy, nic nie zdziałam proszę chociaż o 2 pierwsze
#2
Posted 26.12.2010 13:53
1
Przybliżenie AUG
w
public client_PreThink ( id )
dodaj
if (button2 & IN_ATTACK2 && (player_class[id]==Diablo || player_b_luneta[id]==1) && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2)){ if (weapon !=CSW_KNIFE && weapon != CSW_AWP && weapon != CSW_SCOUT){ if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 ) else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1) } }
2.
Robisz zmiena
new c_oslepiacz[33]
potem w
public select_class_menuprzed samymi klasami dajesz
c_oslepiacz[id] = 0
i przy wybraej klasie dajesz
c_oslepiacz[id] = 20
Teraz szukasz
public add_bonus_blind(id,attacker_id,weapon,damage)
i dajesz
if (c_oslepiacz[attacker_id] > 0) { if (random_num(1,c_oslepiacz[attacker_id]) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230) }
a i dlatego dalem 20 bo chciales 5 % a 1/20 w wlasnie 5 % jak dasz 10 to bedzie 1/10 czyli 10 % itp
#3
Posted 26.12.2010 14:57
Nie rozumiem trochę twojej wypowiedzi 20 to 5 a 10 to 10
A co do sposobu na zoomy, jak chce to zrobić do każdej broni to muszę zmienić konkretne AUG na pozostałe bronie ?
No masz z góry plusa bo chociaż coś napisałeś a nie jak innym tylko kasa w głowie -.-
Edited by Death_Player, 26.12.2010 14:59.
#4
Posted 26.12.2010 16:02
10% = 0,1 -> (zamiana na ułamek zwykły) 10/100 (10 dzielone przez 100)-> po skróceniu 1/10 (1 dzielone przez 10)
Rozumiesz o co chodziło autorowi kodu?
Unikalna sieć serwerów CS 1.6 && TF2 FearLex.pl
Serwery CS 1.6: JailBreak, ZombieMod Ultimate (nowe ZP), DiabloMod 201 lvl, TeamPlay
ORAZ
Serwer TF2 FFA
#5
Posted 26.12.2010 16:05
if (weapon !=CSW_KNIFE && weapon != CSW_AWP && weapon != CSW_SCOUT)
A jesli chcesz z Zmienic rodzaj zooma np na taki jak AWP zamien
cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 )
na
cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AWP_ZOOM, 1 )
Nie testowałem ale powinno dzialac
#6
Posted 26.12.2010 17:10
a i zmienną określiłem i w menu mam je zerować i pod nazwą klasy?
Edited by Death_Player, 26.12.2010 17:14.
#7
Posted 26.12.2010 19:20
a co do 2 pytania to jak masz dam ci wycinek mojego kodu
public select_class_menu1(id, key) { new lx[20] g_haskit[id] = 0 c_respawn[id] = 0 c_woj[id] = 0 radar[id] = 0 c_grenade[id] = 0 c_fireshield[id] = 0 player_nozninja[id] = 0 c_oslepiacz[id] = 0 c_redirect[id] = 0 c_awp[id] = 0 c_antyarchy[id] = 0 c_bandyta[id] = 0 c_wampir[id] = 0 c_magneto[id] = 0 c_shake[id] = 0 c_jump[id] = 0 c_theif[id] = 0 c_knife[id] = 0 c_flesh[id] = 0 g_piorun[id] = 0 client_cmd(id, "spk diablosound/select"); switch(key) { case 0: { player_class[id] = Twoja klasa c_oslepiacz[id] = 20 ////// jak ma byc 5% na oslepienie }
A dam ci na noz bon
jesli do klasy
Zmienna
new c_knife[33]
Przed wyborem klas patrz wyżej
c_knife[id] = 0
Teraz w
public Damage(id)Dodaj
add_bonus_knifedamage(attacker_id,id,weapon)Gdzieś w kodzie daj
public add_bonus_knifedamage(attacker_id,id,weapon) { if (c_knife[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE) { if (!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED if (random_num(1,c_knife[attacker_id]) == 1) UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife") } return PLUGIN_HANDLED }
Jeśli item wzoruj sie na scot czy cos
Edited by StaszekMroziok, 26.12.2010 19:26.
#8
Posted 26.12.2010 20:15
#9
Posted 26.12.2010 20:25
#10
Posted 26.12.2010 21:17
Jak coś to sorry ale nie znam PAWN'a a raczej jego oznaczeń więc pytam o więcej jak potrzeba temu co zna podstawy.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users