1. Szukasz:
#include <amxmodx>
2. Dodajesz za tym:
#include <colorchat>
3. Ma wyglądać tak:
#include <amxmodx>
#include <colorchat>
4. Znajdź:
public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 201)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
poziom_gracza[id]++;
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Awansowales do nastepnego poziomu!");
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
}
ZapiszDane(id);
}
5. Zamień na:
public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 201)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
poziom_gracza[id]++;
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, GREEN, "%s^x01 awansowal na^x03 %i^x01 poziom (^x04%s^x01)", name, poziom_gracza[id], nazwy_klas[klasa_gracza[id]])
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
}
ZapiszDane(id);
}
Powinno działać.
Użytkownik Lotos edytował ten post 22.12.2010 22:35