Siema. Chciałem was prosić ,aby ktoś mi powiedział jak zrobić teleportacje gracza , ale nie taką z amxx. Taką :
1. Teleportuj gracza 1m przedemnie .
Wiecie żeby nie wybierało się dokładnych danych tylko 1m przed nas czy tam za nas.
Proszę o odpowiedź .
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Teleportacja
Temat rozp.
Zardziol
, 22.12.2010 12:07
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 22.12.2010 12:07
#2
Napisano 28.12.2010 17:42
Bierzesz v_angle i robisz z tego wektor długości "1m". Trzeba pamiętać jeszcze o sprawdzeniu czy gracz się zmieści we wskazanym punkcie (seria trace_hull`i załatwi sprawę). Jeśli nie interesuje Cię dokładne wskazywanie wektora, a tylko 2-wymiarowy kierunek teleportacji to musisz wyzerować składową [2], w ten sposób uzyskasz efekt jak w diablomodzie Rope cośtam
//Oblicz wektor przemieszczenia new Float:vAngles[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngles); angle_vector(vAngles, ANGLEVECTOR_FORWARD, vAngles); //Zeruj pionową oś vAngles[2] = 0.0;
Załączone pliki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych