Teleportacja
Zardziol 22.12.2010
Siema. Chciałem was prosić ,aby ktoś mi powiedział jak zrobić teleportacje gracza , ale nie taką z amxx. Taką :
1. Teleportuj gracza 1m przedemnie .
Wiecie żeby nie wybierało się dokładnych danych tylko 1m przed nas czy tam za nas.
Proszę o odpowiedź .
1. Teleportuj gracza 1m przedemnie .
Wiecie żeby nie wybierało się dokładnych danych tylko 1m przed nas czy tam za nas.
Proszę o odpowiedź .
R3X
28.12.2010
Bierzesz v_angle i robisz z tego wektor długości "1m". Trzeba pamiętać jeszcze o sprawdzeniu czy gracz się zmieści we wskazanym punkcie (seria trace_hull`i załatwi sprawę). Jeśli nie interesuje Cię dokładne wskazywanie wektora, a tylko 2-wymiarowy kierunek teleportacji to musisz wyzerować składową [2], w ten sposób uzyskasz efekt jak w diablomodzie Rope cośtam
//Oblicz wektor przemieszczenia new Float:vAngles[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngles); angle_vector(vAngles, ANGLEVECTOR_FORWARD, vAngles); //Zeruj pionową oś vAngles[2] = 0.0;