←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Każda drużyna w innym kolorze - jak zacząc

Locked

  • +
  • -
aksnet's Photo aksnet 21.12.2010

Witam
Jestem programistą C/C++ (nie mam doświadczenia w Pawn, ale składnie są bardzo podobne)

Zabieram się do napisania pluginu który będzie kolorował graczy w każdej drużynie
na inny kolor np. CT na niebiesko, a TT na zielono. Plugin ma działać niezależnie
od tego jaki model gracz używa i niezależnie od tego czy gracz jest botem.

Poradzono mi aby użyć funkcji: set_user_rendering.

pytania:
1. jak wykryć że gracz lub bot wszedł do gry (lub zmienił drużynę)
a więc jaka funkcja (czy zdarzenie) będzie w tym przypadku właściwa

Krótko mówiąc potrzebuję prostego przykładu jak zacząć.
Quote

  • +
  • -
ReKsiu's Photo ReKsiu 21.12.2010

Jest to event zmiany teamu.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public plugin_init()
{
register_event("TeamInfo","team_assign","a")
}

public team_assign()
{
static old_team[33]
new tid
new id = read_data(1)
new Team[32]
read_data(2,Team,31) //UNASSIGNED
//TERRORIST
//CT
//SPECTATOR
if(equal(Team,"UNASSIGNED")) tid = 0
else if(equal(Team,"TERRORIST")) tid = 1
else if(equal(Team,"CT")) tid = 2
else if(equal(Team,"SPECTATOR")) tid = 3

if(old_team[id]==tid) return PLUGIN_CONTINUE //jesli druzyna sie nie zmienila to przerywamy event

old_team[id] = tid //zapisujemy nowy team

/*code

//koniec code */
return PLUGIN_CONTINUE // skoro juz uzylismy returna to musimy tez na koniec go dac
}

Edited by ReKsiu, 21.12.2010 21:19.
Quote

  • +
  • -
aksnet's Photo aksnet 22.12.2010

Dzięki Reksiu za przykład kodu.

Plugin został już napisany. Zamiast jednakowej poświaty (poświata kiepsko wyglądała)
użyłem jednakowych modeli dla drużyn.

plugin jest dostępny tu:
Ustawienie jednakowego modelu dla całej drużyny - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Alex K.
Quote
Locked