Problem z menu - stary sposób
no name
21.12.2010
Witam, zrobiłem menu w którym "są" 4 pozycję:
Wybierz zestaw:
* M4 + Deagle + Granaty /1
* AK + Deagle + Granaty /2
* AWP + Deagle + Granaty /3
* Auto-ShotGun + Granaty /4
Ale mam 2 problemy:
Po 1: Auto-ShotGun nie działa. tzn: AWP jest pod 4 a nie pod 3. Po wciśnięciu 3 nic się nie działo.
Po 2: Ustawiłem: if(round > 3) Showrod(player) ale menu jest dostępne od razu.
Wybierz zestaw:
* M4 + Deagle + Granaty /1
* AK + Deagle + Granaty /2
* AWP + Deagle + Granaty /3
* Auto-ShotGun + Granaty /4
Ale mam 2 problemy:
Po 1: Auto-ShotGun nie działa. tzn: AWP jest pod 4 a nie pod 3. Po wciśnięciu 3 nic się nie działo.
Po 2: Ustawiłem: if(round > 3) Showrod(player) ale menu jest dostępne od razu.
Spoiler
;((
21.12.2010
case 0, case 1 i od razu case 3 i case 4 ?
i juz nie Wzioles tylko Wziales
Edited by dMNq., 21.12.2010 18:08.
i juz nie Wzioles tylko Wziales
Edited by dMNq., 21.12.2010 18:08.
no name
21.12.2010
O ku**a Nie zauważyłem
Dodano 21 grudzień 2010 - 20:28:
A jakieś propozycje co do czasu?
Dodano 21 grudzień 2010 - 20:28:
A jakieś propozycje co do czasu?
FreZZy 21.12.2010
w set_task'u pierwsza wartość odpowiada po ilu sec ma być wyświetlany tekst
tu obszerniej: set_task - funkcje czasowe - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
tu obszerniej: set_task - funkcje czasowe - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
no name
22.12.2010
Czyli może być tak?:
Edited by no name, 22.12.2010 12:24.
public task()
{
set_task(90.0,"logevent_Round_Start",0,"a",1);
}
public logevent_Round_Start() {
new players[32], player, pnum;
get_players(players, pnum, "a");
if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)
{
Showrod(player)
}
}
Edited by no name, 22.12.2010 12:24.