amx_flash drobna przerobka, pomoc
Meelo
20.12.2010
#include <amxmodx> #include <amxmisc> new gMsgScreenFade public admin_flash(id,level,cid) { if (!cmd_access(id,level,cid,2)) { return PLUGIN_HANDLED } new victim[32] read_argv(1,victim,31) // new arg2[32] // read_argv(2,arg2,31) // new number=strtonum(arg2) // if (number==0) number=1 if (victim[0]=='@') { new team[32], inum get_players(team,inum,"e",victim[1]) if (inum==0) { console_print(id,"[AMX] No clients found on such team.") return PLUGIN_HANDLED } for (new i=0;i<inum;++i) { Flash(team[i]) client_print(id,print_chat,"[AMX] You Flashed all %s's.",victim[1]) //client_print(id,print_chat,"[AMX] You Flashed all %s's for %i secs.",victim[1],number) } } else if (victim[0]=='*') { new all[32], inum get_players(all,inum) for (new i=0;i<inum;++i) { Flash(all[i]) client_print(id,print_chat,"[AMX] You Flashed everyone.") //client_print(id,print_chat,"[AMX] You Flashed everyone for %i secs.",number) } } else { new player = cmd_target(id,victim,0) new playername[32] get_user_name(player,playername,31) if (!player) { return PLUGIN_HANDLED } Flash(player) client_print(id,print_chat,"[AMX] You Flashed %s.",playername) //client_print(id,print_chat,"[AMX] You Flashed %s for %i secs.",playername,number) } return PLUGIN_HANDLED } public Flash(id) { message_begin(MSG_ONE,gMsgScreenFade,{0,0,0},id) write_short( 1<<15 ) write_short( 1<<10 ) write_short( 1<<12 ) write_byte( 255 ) write_byte( 255 ) write_byte( 255 ) write_byte( 255 ) message_end() emit_sound(id,CHAN_BODY, "weapons/flashbang-2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH) } public plugin_init() { register_plugin("Admin Flash","1.0","AssKicR") register_concmd("amx_flash","admin_flash",ADMIN_LEVEL_A,"< Nick, UniqueID, #userid, @TEAM, or * > flashes selected client(s)") gMsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade") return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_precache() { // FLASHBANG SOUND precache_sound( "weapons/flashbang-2.wav" ) }
Mam ten plugin amx_flash i nie mogę znaleźć, gdzie mogę ustawić czas działania flesza na graczu po jego użyciu.. chciałbym, żeby gracz miał flesza przes 10~ sekund.
@
Użytkownik Meelo edytował ten post 21.12.2010 16:05
DarkGL
20.12.2010
chyba to
write_short( 1<<15 )
zamień
write_short( 1<<15 )
na
write_short( 1<<10 )
ale nie jestem pewien
write_short( 1<<15 )
zamień
write_short( 1<<15 )
na
write_short( 1<<10 )
ale nie jestem pewien
Meelo
20.12.2010
write_short( 1<<15 ) write_short( 1<<15 ) write_short( 1<<15 )Tak ustawiłem i flesz na graczu działa jakieś 8sekund. Dzięki.
Mam jeszcze 2 sprawy:
1. Jak dodać do tego pluginu takie coś, żeby po użyciu amx_flash robiły się graczu 3 screeny ? <-- na tym mi zależy
2. logi na których było by widać który admim na jakim graczu używa amx_flash (ale to chyba powinno być w normalnych logach, tak po prostu było by przejrzyściej).
@DarkGL dostałeś już plusika ale byłym wdzięczny za pomoc.
Meelo
20.12.2010
Po użyciu = po "zaflaszowaniu" może być jakaś sekunda po fleszu:)po użyciu amx_flash robiły się graczu 3 screeny ?
Użytkownik Meelo edytował ten post 21.12.2010 16:05
sebul
21.12.2010
W "public Flash(id)" dodaj
no i do tego nowy public "zrob_ssy"
Chyba powinno działać. Po oślepieniu wykona się 3 razy task na zrobienie ssów w dwóch formatach, bmp i tga, czyli razem będzie 6 ssów, a te ssy będą się robić z odstępami 0.8 sek.
Użytkownik sebul edytował ten post 21.12.2010 22:29
set_task(0.8, "zrob_ssy", id, "", 0, "a", 3);
no i do tego nowy public "zrob_ssy"
public zrob_ssy(id) {
client_cmd(id, "snapshot");
client_cmd(id, "screenshot");
return PLUGIN_HANDLED;
}
Chyba powinno działać. Po oślepieniu wykona się 3 razy task na zrobienie ssów w dwóch formatach, bmp i tga, czyli razem będzie 6 ssów, a te ssy będą się robić z odstępami 0.8 sek.
Użytkownik sebul edytował ten post 21.12.2010 22:29
Meelo
21.12.2010
set_task(0.8, "zrob_ssy", id, "", 0, "a", 3);Mam rozumieć, że za ilość zrobionych ss'ów odpowiada ta trójeczka na końcu ?
Zaraz sprawdze czy działa
Śmiga, plusik dla ciebie, dzięki.
TEMAT MOŻNA ZAMKNĄĆ
Użytkownik Meelo edytował ten post 21.12.2010 22:45
sebul
21.12.2010
Tak "3" odpowiada za ilość wykonanych tasków, czyli w tym przypadku ilości zrobienia ssów.
Użytkownik sebul edytował ten post 22.12.2010 01:48
Użytkownik sebul edytował ten post 22.12.2010 01:48