←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Skrypt/ew moc

Locked

  • +
  • -
Furialeczek's Photo Furialeczek 18.12.2010

Zacznę może od tego, że pracuję na dbmod_5.9l by Gutek & Miczu, z przeróbkami więc pozostańmy przy oryginalnej wersji, co nie ma znaczenia.

załóżmy, że chcę stworzyć nowa klasę, a do niej nową moc.

Chodzi o skrypt który dawałby możliwość dodania nowej "mocy", jaką będzie regeneracja.
Skrypt mialby za zadanie określenie ilości hp i jezeli ilosc ta będzie wieksza niz 1 to wtedy rozpoczęcie regeneracji, ale pamiętając o tym by sprawdzić czy dana klasa ma tę moc :)

Można by było napisac to w formie "player_b_regeneracja", jako nowa moc do przedmiotu i po prostu dodac do danej klase przez "if(player_class[id]==Nowa Klasa)", próbowałem napisać cos takiego w oparciu o plugin zp_regeneration, jednakze moje umiejętności nie pozwoliły mi na to, lub tez jako oddzielny skrypt który określałby ze dana funkcja przyporządkowana jest do danej klasy.

Gdyby znalazł sie ktos kto byłby chetny pomoc, będę bardzo wdzięczny :)

Pozdrawiam i zycze wesołych świąt :)

Dodano 20 grudzień 2010 - 20:14:
Odswiezam, jezeli za wczesnie to przepraszam, ale bardzo mi na tym zalezy :/
Edited by Furialus, 18.12.2010 23:51.
Quote

  • +
  • -
sebul's Photo sebul 20.12.2010

Wzoruj się na "public Timed_Healing()" i "player_b_heal".
Quote

  • +
  • -
Furialeczek's Photo Furialeczek 26.12.2010

Próbowałem to robić wzorując się na totemie leczącym, ale nie wyszło, gdyby ktoś był chętny pomóc to bardzo proszę.
Quote
Locked