Pancerz dla klas
sharkowy
18.12.2010
Yo,
Pytanie jest następujące, czy da rade dać klasą pancerz? (kevlar) ?
P.S.
Jest to moja ostatnia wizyta na tej stronie w tym roku, więc przy okazji życzę wszystkim zdrowych i wesołych świąt oraz szczęśliwego nowego roku
Użytkownik Hajto edytował ten post 18.12.2010 11:52
Pytanie jest następujące, czy da rade dać klasą pancerz? (kevlar) ?
P.S.
Jest to moja ostatnia wizyta na tej stronie w tym roku, więc przy okazji życzę wszystkim zdrowych i wesołych świąt oraz szczęśliwego nowego roku
Użytkownik Hajto edytował ten post 18.12.2010 11:52
sharkowy
18.12.2010
Oky wielkie dzięki plusik poleciał
Dodano 18 grudzień 2010 - 14:20:
Nie rozumiem co oznacza ten error,
Symbol already defined cs_set_user_armor
Wygląda to tak
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_KEVLAR);
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
Użytkownik Hajto edytował ten post 18.12.2010 14:21
Dodano 18 grudzień 2010 - 14:20:
Nie rozumiem co oznacza ten error,
Symbol already defined cs_set_user_armor
Wygląda to tak
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_KEVLAR);
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
Użytkownik Hajto edytował ten post 18.12.2010 14:21
sharkowy
18.12.2010
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa Ninja stworzona jest przez www.PluginyMody.webd.pl, Edited by Hajto !");
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 200);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_KEVLAR);
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
ma_klase[id] = false;
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
}
Tak to wygląda u mnie i skompilować nie mogę
@Edit
Sorry z tym jest ok, skompilowało się, ale kiedy robie tak samo z inną klasą to wyskakuje ten error przy kompilacji ;/
Użytkownik Hajto edytował ten post 18.12.2010 18:50