Mam pewien problem, chciałem usunąć AWP z bf2. Więc w badgepowers.inl usunąłem całą składnie, ale nie wiem jak to skompilować.
Spoiler
//Bf2 Rank Mod badge powers File
//Contains all the power giving etc checking functions.
#if defined bf2_powers_included
#endinput
#endif
#define bf2_powers_included
public set_speed(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) || freezetime ) return;
new Float:speed;
if ( g_imobile[id] )
{
speed = 100.0;
}
else
{
if ( cs_get_user_vip(id) )
{
//VIPs only have 1 speed no matter the weapon
speed = 227.0;
}
else
{
new weapon = get_user_weapon(id);
speed = gCSWeaponSpeed[weapon];
if ( gCurrentFOV[id] <= 45 )
{
switch(weapon)
{
case CSW_SCOUT: speed = 220.0;
case CSW_SG550, CSW_AWP, CSW_G3SG1: speed = 150.0;
}
}
}
new smglevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SMG];
if ( smglevel )
{
//15 units faster per level.
speed += (smglevel * 15.0);
}
}
Zrozumiesz jak podrośniesz, bo nie chce mi się tłumaczyć. Wygugluj sobie, albo co...
Wracając do tematu, można zamknąć już znalazłem. Dla tych co by nie wiedzieli, to zmian dokonujemy w sma, czyli jak robisz zmiany w inl to trzeba ponownie plugin skompilować.