Chodzi o np.komandos ma natychmiastowe zabicie z noża" a ja bym chciał dodać nieskończone ammo dla jakiejś klasy jak to zrobić albo podwójny skok (jak w rambo) ??
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16.12.2010 18:02
#2
Napisano 16.12.2010 19:21
NA PODWOJNY SKOK MASZ:
Znajdx poczatek tego (jest nad dodawaniem broni do klas) i zmien to, lub dodaj co ci brakuje z tego co powyzej!
!TAM GDZIE TWOJA_KLASA NAPISZ SWOJA KLASE np. komandos!
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
new flags = get_entity_flags(id);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo|| klasa_gracza[id] == TWOJA_KLASA)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == TWOJA_KLASA)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}
Znajdx poczatek tego (jest nad dodawaniem broni do klas) i zmien to, lub dodaj co ci brakuje z tego co powyzej!
!TAM GDZIE TWOJA_KLASA NAPISZ SWOJA KLASE np. komandos!
Użytkownik hahahaha edytował ten post 16.12.2010 19:23
#3
Napisano 16.12.2010 19:37
A jak dodać np.nieskończone ammo ??
#4
Napisano 16.12.2010 19:50
Sadze ze sie nie da... nawet jak sie da to pewnie jest to skomplikowane jak cholera
#5
Napisano 16.12.2010 19:53
ehh szkoda
#6
Napisano 16.12.2010 20:23
Omg... Skoro jesteś ignorantem z programowania, to po co się udzielasz w takich tematach?
Łapaj.
1. Znajdź:
Dodaj pod:
2. Cały public CurWeapon(id):
Podmień na:
Tyle
Łapaj.
1. Znajdź:
new const maxAmmo[31]={0,52,0,90,1,32,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,32,90,120,90,2,35,90,90,0,100};
Dodaj pod:
new CSW_MAXAMMO[33]= {-2, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 0, 100, -1, -1}
2. Cały public CurWeapon(id):
public CurWeapon(id)
{
if(freezetime || !klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
new weapon = read_data(2);
UstawSzybkosc(id);
if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Podmień na:
public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_alive(id) || freezetime || !klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
new weaponID= read_data(2)
UstawSzybkosc(id);
if(weaponID==CSW_C4 || weaponID==CSW_KNIFE || weaponID==CSW_HEGRENADE || weaponID==CSW_SMOKEGRENADE || weaponID==CSW_FLASHBANG)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(cs_get_user_bpammo(id, weaponID)!=CSW_MAXAMMO[weaponID])
cs_set_user_bpammo(id, weaponID, CSW_MAXAMMO[weaponID])
if(weaponID == CSW_C4)
podkladajacy = id;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Tyle
Użytkownik MaDaFaKa edytował ten post 16.12.2010 21:22
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam , 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
|
|||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam , 10.06.2019 cod stary |
|
|
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk , 26.02.2019 cod stary |
|
|
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk , 20.10.2018 cod stary |
|
|
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel , 21.11.2017 cod stary |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych