Dodatkowe moce klas.
TheMiX
16.12.2010
Chodzi o np.komandos ma natychmiastowe zabicie z noża" a ja bym chciał dodać nieskończone ammo dla jakiejś klasy jak to zrobić albo podwójny skok (jak w rambo) ??
hahahaha 16.12.2010
NA PODWOJNY SKOK MASZ:
Znajdx poczatek tego (jest nad dodawaniem broni do klas) i zmien to, lub dodaj co ci brakuje z tego co powyzej!
!TAM GDZIE TWOJA_KLASA NAPISZ SWOJA KLASE np. komandos!
Użytkownik hahahaha edytował ten post 16.12.2010 19:23
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
new flags = get_entity_flags(id);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo|| klasa_gracza[id] == TWOJA_KLASA)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == TWOJA_KLASA)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}
Znajdx poczatek tego (jest nad dodawaniem broni do klas) i zmien to, lub dodaj co ci brakuje z tego co powyzej!
!TAM GDZIE TWOJA_KLASA NAPISZ SWOJA KLASE np. komandos!
Użytkownik hahahaha edytował ten post 16.12.2010 19:23
hahahaha 16.12.2010
Sadze ze sie nie da... nawet jak sie da to pewnie jest to skomplikowane jak cholera
MaDaFaKa 16.12.2010
Omg... Skoro jesteś ignorantem z programowania, to po co się udzielasz w takich tematach?
Łapaj.
1. Znajdź:
Dodaj pod:
2. Cały public CurWeapon(id):
Podmień na:
Tyle
Użytkownik MaDaFaKa edytował ten post 16.12.2010 21:22
Łapaj.
1. Znajdź:
new const maxAmmo[31]={0,52,0,90,1,32,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,32,90,120,90,2,35,90,90,0,100};
Dodaj pod:
new CSW_MAXAMMO[33]= {-2, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 0, 100, -1, -1}
2. Cały public CurWeapon(id):
public CurWeapon(id)
{
if(freezetime || !klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
new weapon = read_data(2);
UstawSzybkosc(id);
if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Podmień na:
public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_alive(id) || freezetime || !klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
new weaponID= read_data(2)
UstawSzybkosc(id);
if(weaponID==CSW_C4 || weaponID==CSW_KNIFE || weaponID==CSW_HEGRENADE || weaponID==CSW_SMOKEGRENADE || weaponID==CSW_FLASHBANG)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(cs_get_user_bpammo(id, weaponID)!=CSW_MAXAMMO[weaponID])
cs_set_user_bpammo(id, weaponID, CSW_MAXAMMO[weaponID])
if(weaponID == CSW_C4)
podkladajacy = id;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Tyle
Użytkownik MaDaFaKa edytował ten post 16.12.2010 21:22