Gracz po smierci wybucha
pe.
15.12.2010
Witam. Pobralem chwile temu pluginek z klasa general i probowalem sie nim pobawic aby zmienic
W zalaczniku klasa w wersji oryginalnej.
na stala wartosc nie zwiekszana inteligencja, niestety sie nie udalo a dodatkowo odkrylem ze po wybuchu nie zadaje 90 obrazen (inteligencja = 0) lecz natychmiast zabija przeciwnika. Wiec zwracam sie z prosba/pytaniem, czy potrafilby ktos zobrazowac jak zmienic wartosc zadawanych obrazen na stale. Oczywiscie +wybucha po smierci zadajac 90(+intelgencja) obrazen
W zalaczniku klasa w wersji oryginalnej.
Attached Files
Goliath
15.12.2010
Na końcu pliku masz coś takiego:
Edited by Goliath, 15.12.2010 21:08.
cod_inflict_damage(id, pid, 90.0, 0.7);Aby ustawić stałe obrażenia, zamiast 0.7 wpisz 0.0. Ta wartość odpowiada za zwiększanie obrażeń pod wpływem inteligencji. A 90.0 (czyli "podstawowe" obrażenia) zmień na co tylko chcesz...
Edited by Goliath, 15.12.2010 21:08.
pe.
16.12.2010
Tego juz probowalem, wpisanie 0.0 nic nie daje podobnie jak zmienienie wartosci 90.0 na inna (nie probowalem jej zmienic na 0.0).
MaDaFaKa 16.12.2010
Omg...
cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
poczatkujący :)
17.12.2010
A jak ustawić, żeby nie zabijało od razu? Też mam z tym problem...Omg...
cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
MaDaFaKa 17.12.2010
Widzę ,że Twoja szkoła jeszcze nie przerobiła "czytania ze zrozumieniem"
A tak na serio, to spróbuj dać tak:
Edited by MaDaFaKa, 17.12.2010 22:08.
A tak na serio, to spróbuj dać tak:
cod_inflict_damage(id, pid, 90, 1.0, 0, 0);
Edited by MaDaFaKa, 17.12.2010 22:08.