←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Gracz po smierci wybucha

Locked

  • +
  • -
pe.'s Photo pe. 15.12.2010

Witam. Pobralem chwile temu pluginek z klasa general i probowalem sie nim pobawic aby zmienic

wybucha po smierci zadajac 90(+intelgencja) obrazen

na stala wartosc nie zwiekszana inteligencja, niestety sie nie udalo a dodatkowo odkrylem ze po wybuchu nie zadaje 90 obrazen (inteligencja = 0) lecz natychmiast zabija przeciwnika. Wiec zwracam sie z prosba/pytaniem, czy potrafilby ktos zobrazowac jak zmienic wartosc zadawanych obrazen na stale. Oczywiscie +

W zalaczniku klasa w wersji oryginalnej.

Attached Files

Quote

  • +
  • -
Goliath's Photo Goliath 15.12.2010

Na końcu pliku masz coś takiego:
cod_inflict_damage(id, pid, 90.0, 0.7);
Aby ustawić stałe obrażenia, zamiast 0.7 wpisz 0.0. Ta wartość odpowiada za zwiększanie obrażeń pod wpływem inteligencji. A 90.0 (czyli "podstawowe" obrażenia) zmień na co tylko chcesz...
Edited by Goliath, 15.12.2010 21:08.
Quote

  • +
  • -
pe.'s Photo pe. 16.12.2010

Tego juz probowalem, wpisanie 0.0 nic nie daje podobnie jak zmienienie wartosci 90.0 na inna (nie probowalem jej zmienic na 0.0).
Quote

MaDaFaKa's Photo MaDaFaKa 16.12.2010

Omg...

cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
Quote

  • +
  • -
poczatkujący :)'s Photo poczatkujący :) 17.12.2010

Omg...

cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);

A jak ustawić, żeby nie zabijało od razu? Też mam z tym problem...
Quote

MaDaFaKa's Photo MaDaFaKa 17.12.2010

Widzę ,że Twoja szkoła jeszcze nie przerobiła "czytania ze zrozumieniem" xD

A tak na serio, to spróbuj dać tak:

cod_inflict_damage(id, pid, 90, 1.0, 0, 0);

Edited by MaDaFaKa, 17.12.2010 22:08.
Quote
Locked