Mrozny Totem\Meek
NiFreZ
14.12.2010
Witam otoz chcialbym zrobić Mroznego Totema lub Meeka. Bo Frost Nade nie dziala :< Moze wiecie czemu ?
Jezeli nie to proszę o pomoc z Mroznym Totemem lub meek
Nie odsylac do starych tematow bo nie sa dokonczone
Jezeli nie to proszę o pomoc z Mroznym Totemem lub meek
Nie odsylac do starych tematow bo nie sa dokonczone
szczepaneto 14.12.2010
ja mogę zapodać mrożący totem tyle że on trochę do dupki jest bo jak się naciśnie q to można już lecieć ;/
szczepaneto 14.12.2010
nad
p.s dokładniejszy poradnik na AMXX Diablo nowy totem jeżeli nie można reklamować to sory
public item_totem(id)dodajesz
public zamroz(pid) { set_user_maxspeed(pid, 1.0) set_task(15.0, "zamroz_off", pid) }pod publikiem
public Effect_Healing_Totem_Think(ent)dodajesz
public item_zamrozenie(id) { if (used_item[id] && player_item_id[id] != 78) { hudmsg(id,2.0,"Zamrazajacy Totem mozesz uzyc raz na runde!") return PLUGIN_CONTINUE } used_item[id] = true new origin[3] pev(id,pev_origin,origin) new ent = Spawn_Ent("info_target") set_pev(ent,pev_classname,"Effect_Freeze_Totem") set_pev(ent,pev_owner,id) set_pev(ent,pev_solid,SOLID_TRIGGER) set_pev(ent,pev_origin,origin) set_pev(ent,pev_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1) set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.1) return PLUGIN_CONTINUE } public Effect_Freeze_Totem_Think(ent) { new id = pev(ent,pev_owner) new totem_dist = 300 new amount_healed = c_zamrozenie[id] //We have emitted beam. Apply effect (this is delayed) if (pev(ent,pev_euser2) == 1) { new Float:forigin[3], origin[3] pev(ent,pev_origin,forigin) FVecIVec(forigin,origin) //Find people near and damage them new entlist[513] new numfound = find_sphere_class(0,"player",totem_dist+0.0,entlist,512,forigin) for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i] if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid)) continue if (is_user_alive(pid)) set_task(1.0, "zamroz", pid) } set_pev(ent,pev_euser2,0) set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 1.5) return PLUGIN_CONTINUE } //Entity should be destroyed because livetime is over if (pev(ent,pev_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id)) { remove_entity(ent) return PLUGIN_CONTINUE } //If this object is almost dead, apply some render to make it fade out if (pev(ent,pev_ltime)-2.0 < halflife_time()) set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 ) new Float:forigin[3], origin[3] pev(ent,pev_origin,forigin) FVecIVec(forigin,origin) //Find people near and give them health message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( origin[0] ); write_coord( origin[1] ); write_coord( origin[2] ); write_coord( origin[0] ); write_coord( origin[1] + totem_dist ); write_coord( origin[2] + totem_dist ); write_short( sprite_white ); write_byte( 0 ); // startframe write_byte( 0 ); // framerate write_byte( 10 ); // life write_byte( 10 ); // width write_byte( 255 ); // noise write_byte( 255 ); // r, g, b write_byte( 100 ); // r, g, b write_byte( 100 ); // r, g, b write_byte( 128 ); // brightness write_byte( 5 ); // speed message_end(); set_pev(ent,pev_euser2,1) set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.5) return PLUGIN_CONTINUE }
p.s dokładniejszy poradnik na AMXX Diablo nowy totem jeżeli nie można reklamować to sory