Niewidzialność dla telegrafisty
s60v5
13.12.2010
Witam, zrobiłem dla telegrafisty niewidzialność, ale nie jest on niestety niewidzialny.
Oto moje sma: - czy może ktoś mi powiedzieć o jest nie tak?
Kompiluje się ok.
Pozdrawiam.
Oto moje sma: - czy może ktoś mi powiedzieć o jest nie tak?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <colorchat> new const nazwa[] = "Telegrafista"; new const opis[] = "Brak"; new const bronie = 1<<CSW_AK47; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 0; new g_msgHostageAdd, g_msgHostageDel; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); g_msgHostageAdd = get_user_msgid("HostagePos"); g_msgHostageDel = get_user_msgid("HostageK"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); set_task (2.0,"radar_scan",_,_,_,"b"); } public cod_class_enabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public radar_scan(id) { new PlayerCoords[3]; for (new id=1; id<=32; id++) { if((!is_user_alive(id))||(!ma_klase[id])) continue; for (new i=1;i<=32;i++) { if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue; get_user_origin(i, PlayerCoords) message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id) write_byte(id) write_byte(i) write_coord(PlayerCoords[0]) write_coord(PlayerCoords[1]) write_coord(PlayerCoords[2]) message_end() message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id) write_byte(i) message_end() } } }
Kompiluje się ok.
Pozdrawiam.
Hadziuk
29.12.2010
public cod_class_enabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40); ma_klase[id] = true;
kRenderTransAlpha ustaw na 0. Wtedy bedzie calkowicie niewidzialny a nie w okolo 80-90%
Goliath
30.12.2010
Czasami przy zmianie broni, niewidzialność się resetuje. Jest na to sposób. W plugin_init dodaj to:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");A to daj na końcu .sma:
public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(ma_klase[id]) { if(weapon == CSW_KNIFE) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40); } if(weapon != CSW_KNIFE) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40); } } }