←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Dodatkowe moce dla klasy

Locked

  • +
  • -
scrat PL's Photo scrat PL 12.12.2010

Mam pytanie jak robię swoją klasę to co mam do niej dodać aby miało ubranie wroga,pełny magazynek za zabicie , podwójny skok ,i małą grawitację.
Za pomoc dam plusika
Quote

  • +
  • -
QTM. Peyote's Photo QTM. Peyote 12.12.2010

Aby zmienić ubranie na dole pluginu doklejasz:
public ZmienUbranie(id,reset)
{
	if (id<1 || id>32 || !is_user_connected(id)) 
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if (reset)
		cs_reset_user_model(id);
	else
	{
		new Ubrania_CT[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"},
		Ubrania_Terro[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};
		
		new num = random_num(0,3);
		switch(get_user_team(id))
		{
			case 1: cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
			case 2:cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
		}
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
i w public cod_class_enabled dajesz:
ZmienUbranie(id, 0) // włącza przebranie
a w public cod_class_disabled dajesz:
ZmienUbranie(id, 1) // wyłącza przebranie
Quote

  • +
  • -
scrat PL's Photo scrat PL 12.12.2010

a możesz mi napisać jak zrobić resztę rzeczy co podałem w 1 poście ?
Quote

  • +
  • -
QTM. Peyote's Photo QTM. Peyote 12.12.2010

Podwójny skok.
Załączasz fakemetę, czyli całkiem u góry dopisujesz:
#include <fakemeta>

pod tym dopisujesz:
new bool:ma_klase[33];

a na dole dodajesz:
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

static bool:moze_skoczyc[33];
new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;

return FMRES_IGNORED;
}


w public cod_class_enabled dajesz:
ma_klase[id] = true;

a w cod_class_disabled:
ma_klase[id] = false;


Grawitacja:
w plugin_init dajesz:
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
w cod_class_enabled dodajesz:
set_pev(id, pev_gravity, grawitacja); // zamiast grawitacja wpisujesz swoją grawitację

Na końcu dodajesz:
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
set_pev(id, pev_gravity, grawitacja); // grawitacja resetuje się po odrodzeniu, więc trzeba ją ustawić jeszcze raz.
}

Edited by QTM. Peyote, 12.12.2010 13:05.
Quote

  • +
  • -
scrat PL's Photo scrat PL 12.12.2010

THX Peyote a co mam dodać żeby był pełny magazynek za zabicie
Quote
Locked