public CurWeapon(id)
{
if(freezetime || !klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
new weapon = read_data(2);
UstawSzybkosc(id);
if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;
if(klasa_gracza[id] == Morderca && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
if(klasa_gracza[id] == Morderca && weapon == CSW_AK47) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
if(klasa_gracza[id] == Morderca && weapon == CSW_USP) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
if(klasa_gracza[id] == Ninja && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Tutaj jest wszysto dobrze ewentualnie radzę zrobić tak
public CurWeapon(id)
{
if(freezetime || !klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
new weapon = read_data(2);
UstawSzybkosc(id);
if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;
if(klasa_gracza[id] == Morderca && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
else
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
if(klasa_gracza[id] == Morderca && weapon == CSW_AK47) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
else
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
if(klasa_gracza[id] == Morderca && weapon == CSW_USP) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
else
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
if(klasa_gracza[id] == Ninja && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
else
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Jest możliwość, że w Twoim kodzie się zbuguje (Inne klasy też bd miały INVI, jeżeli wcześniej używali wyznaczonych klas)
Jeżeli wlepisz ten kod co ja dałem ten bug nie powinien się pojawić.
Użytkownik Maussanti edytował ten post 10.12.2010 20:16