Oto mój kod na resetowanie wszystkiego Super Manowi:
public reset() {
for(new id = 1; id < 33; id++) {
if (!is_user_connected(id)) continue
set_user_gravity(id, 1.0)
cs_reset_user_model(id)
set_user_health(id, 100)
set_user_armor(id, 0)
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,25)
if (is_user_alive(id))
{
//strip_user_weapons(id)
//client_print(id, print_chat, "Twoje Bronie zostaly zabrane(Powod: AWP/DGL z super mana mogly zostac). W nagrode dostajesz 5000$")
//cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id)+5000, 1)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Dodam że jeśli włączę:
//strip_user_weapons(id)
//client_print(id, print_chat, "Twoje Bronie zostaly zabrane(Powod: AWP/DGL z super mana mogly zostac). W nagrode dostajesz 5000$")
//cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id)+5000, 1)
to serwer się zawiesza przy nowej rundzie i trzeba się z nim łączyć ponownie.
A cały kod w załączniku.
Załączone pliki
Użytkownik BleBlee edytował ten post 08.12.2010 22:43