Nowa moc na nozu.
Firxenowsky
07.12.2010
Jak dodać aby po załadowaniu paska u łowcy pojawiała sie mina.(od razu wyskakiwała )
Taka jak item player_b_mine.
Taka jak item player_b_mine.
KariiO
07.12.2010
case TwojaKlasa: { show_hudmessage(id, "Wyczarowales Mine!") item_mine(id) }Proponuję zrobić podobną funkcję bo tu jest ograniczenie do 3 min
Z player_b_mine powinieneś wiedzieć ze nie zadziała bo jest do check magic podpięte
Firxenowsky
07.12.2010
Leci +.
A wiesz może jak to ograniczenie zmienić? bo chce zrobic item z moca
player_b_mine[id] = random_num(3,5)??
A wiesz może jak to ograniczenie zmienić? bo chce zrobic item z moca
player_b_mine[id] = random_num(3,5)??
sebul
08.12.2010
Cała funkcja będzie wyglądać tak
Użytkownik sebul edytował ten post 08.12.2010 17:34
public item_mine(id) {
new count = 0
new ents = -1
new miny = player_b_mine[id]-1;
ents = find_ent_by_owner(ents, "Mine", id)
while(ents > 0) {
count++
ents = find_ent_by_owner(ents, "Mine", id)
}
if(count > miny) {
hudmsg(id, 2.0, "Polozyles juz maksymalna ilosc min na runde")
return PLUGIN_CONTINUE
}
new origin[3]
pev(id,pev_origin,origin)
new ent = Spawn_Ent("info_target")
set_pev(ent,pev_classname,"Mine")
set_pev(ent,pev_owner,id)
set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_TOSS)
set_pev(ent,pev_origin,origin)
set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX)
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "addons/amxmodx/diablo/mine.mdl")
engfunc(EngFunc_SetSize,ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0})
drop_to_floor(ent)
entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01)
set_rendering(ent, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture, 40)
use_addtofullpack = true
return PLUGIN_CONTINUE
}
Użytkownik sebul edytował ten post 08.12.2010 17:34
Firxenowsky
08.12.2010
RE:
zmien
na
Item dziala normalnie.
Ale Lowca nie stawia ani 1.
Użytkownik Firxen edytował ten post 08.12.2010 16:31
zmien
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, MINA_POKAZ)
na
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "addons/amxmodx/diablo/mine.mdl")
Item dziala normalnie.
Ale Lowca nie stawia ani 1.
Użytkownik Firxen edytował ten post 08.12.2010 16:31
sebul
08.12.2010
No moje niedopatrzenie. A co do drugiego, to trochę dziwne by było, żeby tylko łowca nie mógł stawiać min...RE:
zmien
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, MINA_POKAZ)
na
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "addons/amxmodx/diablo/mine.mdl")
Item dziala normalnie.
Ale Lowca nie stawia ani 1.
Użytkownik sebul edytował ten post 08.12.2010 17:57