Czasowy cvar.
GoldeN 07.12.2010
Witam. Mam coś takiego:
Czy to działa tak, że gdy jest godzina od 24 do 6 rano to cvar db_santa bedziee 0 a jak jest inna godzina to będzie 1?
new sHour[3], iHour;
get_time("%H", sHour, 2);
iHour = str_to_num(sHour);
if(iHour < 6 && iHour > 24)
{
server_cmd("db_santa 0");
}
Czy to działa tak, że gdy jest godzina od 24 do 6 rano to cvar db_santa bedziee 0 a jak jest inna godzina to będzie 1?
Kusek
07.12.2010
jeśli jest później niż 6:00 a mniej niż 24:00 to wykonuje się komenda db_santa 0
Kusek
07.12.2010
if = jeśli
kod masz taki czyli jedziemy pokolei
jeśli hour jest mniejszy od 6 ,a ihour jest większ od 24 to wykonuj operacje tą
czyli sam sobie odpowiedz
kod masz taki czyli jedziemy pokolei
if(iHour < 6 && iHour > 24)
jeśli hour jest mniejszy od 6 ,a ihour jest większ od 24 to wykonuj operacje tą
server_cmd("db_santa 0");
czyli sam sobie odpowiedz
GoldeN 07.12.2010
Akurat nie musisz mi tłumaczyć co to znaczy if itd bo to ogarniam. Już trochę programuje, ale co do funkcji czasowych to mam pierwszy raz styczność. Czyli będzie działać jak powinno, dzięki. (+)
Jeszcze tylko pytanie, jak mogę wywołać efekt strzelającego do obrywającego? W którym evencie? Damage? DeathMsg?
Jeszcze tylko pytanie, jak mogę wywołać efekt strzelającego do obrywającego? W którym evencie? Damage? DeathMsg?
Kusek
07.12.2010
chodzi ci podczas strzelania czy jak już zginął?
jeśli podczas to
jeśli po śmierci to
Eventy - Nieoficjalny polski support AMX Mod X tutaj poradnik
daj sobie else i ustaw w niej komende na 1
Użytkownik Frajer edytował ten post 07.12.2010 16:48
jeśli podczas to
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
jeśli po śmierci to
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
Eventy - Nieoficjalny polski support AMX Mod X tutaj poradnik
daj sobie else i ustaw w niej komende na 1
Użytkownik Frajer edytował ten post 07.12.2010 16:48
GoldeN 07.12.2010
Chodzi mi o to, aby wykonać sprita od atakującego do ofiary.. Czyli Damage, i normalnie pobieram koordy etc?