←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Czasowy cvar.

Zablokowany

GoldeN - zdjęcie GoldeN 07.12.2010

Witam. Mam coś takiego:

new sHour[3], iHour;
get_time("%H", sHour, 2);
iHour = str_to_num(sHour);
if(iHour < 6 && iHour > 24)
{
server_cmd("db_santa 0");
}


Czy to działa tak, że gdy jest godzina od 24 do 6 rano to cvar db_santa bedziee 0 a jak jest inna godzina to będzie 1?
Odpowiedz

  • +
  • -
Kusek - zdjęcie Kusek 07.12.2010

jeśli jest później niż 6:00 a mniej niż 24:00 to wykonuje się komenda db_santa 0
Odpowiedz

GoldeN - zdjęcie GoldeN 07.12.2010

Czyli od 6:01 do 23:59 będzie cvar ustawiony na 1?
Odpowiedz

  • +
  • -
Kusek - zdjęcie Kusek 07.12.2010

if = jeśli
kod masz taki czyli jedziemy pokolei
 if(iHour < 6 && iHour > 24)



jeśli hour jest mniejszy od 6 ,a ihour jest większ od 24 to wykonuj operacje tą
server_cmd("db_santa 0");

czyli sam sobie odpowiedz ;P
Odpowiedz

GoldeN - zdjęcie GoldeN 07.12.2010

Akurat nie musisz mi tłumaczyć co to znaczy if itd bo to ogarniam. Już trochę programuje, ale co do funkcji czasowych to mam pierwszy raz styczność. Czyli będzie działać jak powinno, dzięki. (+)

Jeszcze tylko pytanie, jak mogę wywołać efekt strzelającego do obrywającego? W którym evencie? Damage? DeathMsg?
Odpowiedz

  • +
  • -
Kusek - zdjęcie Kusek 07.12.2010

chodzi ci podczas strzelania czy jak już zginął? xD
jeśli podczas to
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");


jeśli po śmierci to

register_event("DeathMsg", "Death", "ade");


Eventy - Nieoficjalny polski support AMX Mod X tutaj poradnik


daj sobie else i ustaw w niej komende na 1
Użytkownik Frajer edytował ten post 07.12.2010 16:48
Odpowiedz

GoldeN - zdjęcie GoldeN 07.12.2010

Chodzi mi o to, aby wykonać sprita od atakującego do ofiary.. Czyli Damage, i normalnie pobieram koordy etc?
Odpowiedz
Zablokowany