←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[PILNE] Parę błędów w .sma

Zablokowany

  • +
  • -
WazzaP - zdjęcie WazzaP 05.12.2010

Witam.
To tak na sam początek powiem, że Frajer dodał mi parę klas do diablo moda 5.9l.
Wszystko będzie w pliku .sma poniżej.

1. Błąd to jest taki, że cały czas mam kuszę tylko model bo strzela się jak z np. ak ale model jest z kuszy..

2. Nie wyświetla się ta klasa: Mag lvl 250 ..

3. I może znajdziecie jeszcze jakieś błędy..

4. I czy ktoś mógł zmienić te klasy aby były pod flagę t bo nie są :)

5. Klasy miały wyglądać tak:

1. Skoczek (PREMIUM)
Auto BH + Po załadowaniu noża ma większą szybkość + 2x skok w locie + 180 hp

2. Snajper (PREMIUM)
AWP ( NIC WIĘCEJ) + LONG JUMP + JAK NAŁADUJE NUŻ TO MA +200 OBRAŻEŃ + 2x skok w locie + 120 hp

3. Merlin (PREMIUM)
Kusza Łowcy + Latarka Maga + Long Jump + 250 Pancerz + Trochę szybsza od zwykłej Postaci

Te klasy na drugą stronę menu :)

Proszę o jak najszybszą pomoc, ponieważ nie zrobiłem kopii starego i mam wgraną podstawę, a trochę osób gra
Użytkownik WazzaP edytował ten post 05.12.2010 20:45
Odpowiedz

FreZZy - zdjęcie FreZZy 05.12.2010

ho ho ho to nie małe zmiany... za free to chyba nikt ci tego nie zrobi

1.
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)

Zmień na:
if((bowdelay[id] + 4.50 - float(player_intelligence[id]/100))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)

Użytkownik FreZZy edytował ten post 05.12.2010 21:06
Odpowiedz

  • +
  • -
WazzaP - zdjęcie WazzaP 06.12.2010

1.

if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)

Zmień na:

if((bowdelay[id] + 4.50 - float(player_intelligence[id]/100))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)


Nie można tego odnaleźć :(

Załączone pliki


Użytkownik WazzaP edytował ten post 06.12.2010 18:56
Odpowiedz

FreZZy - zdjęcie FreZZy 06.12.2010

bo ty już masz to zmienione na /50 ... nie powinno być źle, chyba że masz diablo 10000 lvl i każdy ma po kilka tysi w inta to wtedy daj tak:

if((bowdelay[id] + 4.5 - float(player_intelligence[id]/50))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)

na
if((bowdelay[id] + 5)< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
Odpowiedz

  • +
  • -
WazzaP - zdjęcie WazzaP 07.12.2010

if((bowdelay[id] + 4.5 - float(player_intelligence[id]/50))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)

O to mam.
Czyli to jest odpowiedź na :
1. Błąd to jest taki, że cały czas mam kuszę tylko model bo strzela się jak z np. ak ale model jest z kuszy..
Odpowiedz

FreZZy - zdjęcie FreZZy 07.12.2010

ale powinna być kusza czy ak?
Odpowiedz

  • +
  • -
WazzaP - zdjęcie WazzaP 09.12.2010

Powinny być normalne bronie i granaty..
A zamiast tego wszystkiego jest model kuszy..
(A strzela, rzuca granaty normalnie :) )

Dodano 09 grudzień 2010 - 19:13:
@Refresh
Użytkownik WazzaP edytował ten post 09.12.2010 19:07
Odpowiedz
Zablokowany