Zegarek Dla każdego
dasiek
03.12.2010
Siemasz. Otóż mam problem. Napisałem "zegarek" i dla 1 gracza wszystko działa ale jak jest więcej osób to nie liczy co sekunde tylko odejmuje kilka i za szybko liczy. Chciałbym Zrobić tak, żeby po iluśtam sekundach Robi się funkcja
kod
jak można to łatwej zrobić napiszcie będe wdzięczny
Użytkownik CheQ edytował ten post 03.12.2010 18:06
kod
public czas(id)
{
set_hudmessage ( 200, 100, 0, -1.0, 0.0, 0, 6.0, 1.0, 0.1, 0.2, 4 )
show_hudmessage(id, "Masz %d sekund zycia", i);
i=i-1;
spr(id);
}
public spr(id)
{
if(i>=0)
{
set_task(1.0,"czas",id, _, _, "a",1);
}
else kill(id);
}
jak można to łatwej zrobić napiszcie będe wdzięczny
Użytkownik CheQ edytował ten post 03.12.2010 18:06
G[o]Q
03.12.2010
przy spawnie task z flaga b ustawiony na 1sekunde , kasowany przy deadzie i globalna tablica przy deadzie przypisujesz do indexu o id gracza 0 a normalnie zwiekszasz o 1 i masz git
dasiek
03.12.2010
pomożesz mi to napisać? Tak do tego jak to ma wyglądać bo to co napisałeś mówi mi mniej niż więcej
G[o]Q
03.12.2010
new czas[33] public plugin_init() RegisterHam(Ham_Spawn,"player","spwn") public spwn(id){ if(task_exist(id+123){ remove_task(id+123) czas[id]=0 } set_task(1.0,"licz",id+123,_,_,"b") } public licz(id){ id-=123 czas[id]++; if(is_user_alive(id)) //tutaj wyswietlanie }
dasiek
04.12.2010
objaśnisz co i jak? : *
bom zielony
jeden edit.
Jakbyś mógł to podaj to na moim przykładzie że od 30 do 0 oblicza.
Dodano 06 grudzień 2010 - 15:28:
Podbijam
Użytkownik CheQ edytował ten post 04.12.2010 10:40
bom zielony
jeden edit.
Jakbyś mógł to podaj to na moim przykładzie że od 30 do 0 oblicza.
Dodano 06 grudzień 2010 - 15:28:
Podbijam
Użytkownik CheQ edytował ten post 04.12.2010 10:40