nie moge zkompilowac pliku - dodalem klasy
EufooZ
29.11.2010
Mam problem z diablo, ponieważ dodawałem sam pierwszy raz klasę no i przy kompilowaniu wywala mi 4 błędy:
Nie wiem zbytnio o co chodzi zaglądałem w te linijki, lecz tam nie wiem co mam przestawić. Czy pomógł by mi ktoś to pozmieniać tak, aby było dobrze i powiedział co tam poprzestawiał (żebym wiedział co było źle i jak temu zapobiec w przyszłości )
Mój .sma znajduje się w załączniku.
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Diablo_1000.sma(1349) : warning 217: loose indentation Diablo_1000.sma(2716) : error 012: invalid function call, not a valid address Diablo_1000.sma(2716) : warning 215: expression has no effect Diablo_1000.sma(2716) : error 001: expected token: ";", but found ")" Diablo_1000.sma(2716) : error 029: invalid expression, assumed zero Diablo_1000.sma(2716) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted. 4 Errors.
Nie wiem zbytnio o co chodzi zaglądałem w te linijki, lecz tam nie wiem co mam przestawić. Czy pomógł by mi ktoś to pozmieniać tak, aby było dobrze i powiedział co tam poprzestawiał (żebym wiedział co było źle i jak temu zapobiec w przyszłości )
Mój .sma znajduje się w załączniku.
Załączone pliki
mgr inż. Pavulon
29.11.2010
enum { NONE = 0, Czarodziejka, Druid, Paladyn, Pogromca, Nekromanta, Barbarzynca, Zabojczyni, Hunter, Merlin }
public Merlin(id){ showitem(id,"Merlin"," "," ","<br>+15 obrazen gdy strzelasz we wroga, ma podwojny skok i dostaje Deagle i Galil'a na start<br><br>") }Więc czym tak na prawdę ma być ten "Merlin" ? Bo raz jest jako funkcja a raz jako enum
EufooZ
29.11.2010
To ma byc klasa, ja dodaje tak jak jest w poradnikach np:
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter }
na
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter, Merlin }
Już jest klasa, poradziłem sobie ale tak dodałem +15 dmg i 2 razy skok no i galil się te 3 rzeczy nie wczytują w klasie tylko deagle zamieniłem tą część kodu:
I teraz powinno być dobrze, nie?
Dodałem klase i teraz żeby nie było res lvl to dodałem do bazy przez zapytanie:
Tutaj jest mój nowy .sma przerobiony i bez błędów przy kompilowaniu. Mam nadzieje, że teraz będzie wszystko dobrze. (Chodzi o to, żeby miał deagla i galil'a na start +15 dmg i 2 skoki)
Użytkownik EufooZ edytował ten post 29.11.2010 13:00
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter }
na
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter, Merlin }
Już jest klasa, poradziłem sobie ale tak dodałem +15 dmg i 2 razy skok no i galil się te 3 rzeczy nie wczytują w klasie tylko deagle zamieniłem tą część kodu:
if(player_class[id] == Merlin) { give_item (id, "weapon_deagle") give_item (id, "ammo_50ae") give_item (id, "ammo_50ae") give_item (id, "ammo_50ae") give_item (id, "ammo_50ae") give_item (id, "ammo_50ae") give_item (id, "ammo_50ae") give_item (id, "weapon_gali") give_item (id, "ammo_556nato") give_item (id, "ammo_556nato") give_item (id, "ammo_556nato") give_item (id, "ammo_556nato") give_item (id, "ammo_556nato") give_item (id, "ammo_556nato") player_b_jumpx[id] = 2 player_b_damage[id] = 15 }
I teraz powinno być dobrze, nie?
Dodałem klase i teraz żeby nie było res lvl to dodałem do bazy przez zapytanie:
INSERT IGNORE INTO db_diablo (nick, ip, sid, klasa, lvl, exp) SELECT nick, ip, sid, 9, 1, 0 FROM db_diablo GROUP BY nick HAVING MAX(klasa)<9;To dodałem ale do żadnego gracza w bazie nie dodało klasy "9" tylko jest do 8. Czy to tak ma być czy jak to jest?
Tutaj jest mój nowy .sma przerobiony i bez błędów przy kompilowaniu. Mam nadzieje, że teraz będzie wszystko dobrze. (Chodzi o to, żeby miał deagla i galil'a na start +15 dmg i 2 skoki)
Załączone pliki
Użytkownik EufooZ edytował ten post 29.11.2010 13:00