Problem przy kompilowani
Damex
28.11.2010
O to problem
Chciałem dodać nowy skill w diablo ... ale trzeba to czymś zastąpić
Za to:
Wie może ktoś za was co ?...
dbmodxd.sma(8915) : error 017: undefined symbol "get_user_theif" dbmodxd.sma(8919) : error 017: undefined symbol "set_user_player_theif" dbmodxd.sma(8921) : error 017: undefined symbol "set_user_player_theif"
Chciałem dodać nowy skill w diablo ... ale trzeba to czymś zastąpić
Za to:
"get_user_theif" "set_user_player_theif" "set_user_player_theif"trzeba coś innego wstawić
Wie może ktoś za was co ?...
Damex
28.11.2010
Masz tutej ten kod co ja robiłem
W tym kodzie tutej tylko trzeba zmienić
public set_theifchange(id) { if(is_user_alive(id)) { new the = get_user_theif(id) new theif = player_theif[id]*100 if (the>99) { set_user_player_theif(id,get_user_player_theif(id)+theif) } set_user_player_theif(id,theif) } }
W tym kodzie tutej tylko trzeba zmienić
CreatiVe01 28.11.2010
A masz :
new get_user_theif
new set_user_player_theif
new set_user_player_theif
?
new get_user_theif
new set_user_player_theif
new set_user_player_theif
?
GoldeN 28.11.2010
Czy Ty wogóle masz pojęcie o C++/Pawn albo w ogole z czym to się je?
Po 1 co chcesz osiągnąć? Po drugie jak nie wiesz jak napisać, to napisz co chcesz osiągnąć, a damy Ci gotowy kod, a nie dawaj czegoś kompletnie z d*py wziętego. -.- Na to to ja nawet patrzeć nie mogę.
@UP!
A jak sądzisz, stworzył czy nie?! Bo jakoś kompilacja wykazała, że te trzy komendy są niezdefiniowane - czyli ich nie ma. -.-
Po 1 co chcesz osiągnąć? Po drugie jak nie wiesz jak napisać, to napisz co chcesz osiągnąć, a damy Ci gotowy kod, a nie dawaj czegoś kompletnie z d*py wziętego. -.- Na to to ja nawet patrzeć nie mogę.
@UP!
dbmodxd.sma(8915) : error 017: undefined symbol "get_user_theif"
dbmodxd.sma(8919) : error 017: undefined symbol "set_user_player_theif"
dbmodxd.sma(8921) : error 017: undefined symbol "set_user_player_theif"
A jak sądzisz, stworzył czy nie?! Bo jakoś kompilacja wykazała, że te trzy komendy są niezdefiniowane - czyli ich nie ma. -.-
Damex
29.11.2010
Dodawanie nowych statystyk - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Chcesz stworzyć nową statystykę która kradnie pieniadze ...
i stworzyłem ... tylko brakuje tego publica który jest na samym końcu kodu
Chcesz stworzyć nową statystykę która kradnie pieniadze ...
i stworzyłem ... tylko brakuje tego publica który jest na samym końcu kodu
GoldeN 30.11.2010
Zamień funkacje:
Na tą:
Na górze:
I pod klasę:
public add_theif_bonus(id,attacker_id)
Na tą:
public add_theif_bonus(id,attacker_id)
{
if (player_b_theif[attacker_id] > 0)
{
new roll1 = random_num(1,5)
if (roll1 == 1)
{
if (cs_get_user_money(id) > player_b_theif[attacker_id])
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-player_b_theif[attacker_id])
if (cs_get_user_money(attacker_id) + player_b_theif[attacker_id] <= 16000)
{
cs_set_user_money(attacker_id,cs_get_user_money(attacker_id)+player_b_theif[attacker_id])
}
}
else
{
new allthatsleft = cs_get_user_money(id)
cs_set_user_money(id,0)
if (cs_get_user_money(attacker_id) + allthatsleft <= 16000)
{
cs_set_user_money(attacker_id,cs_get_user_money(attacker_id) + allthatsleft)
}
}
}
}
if (c_theif[attacker_id] > 0)
{
new roll2 = random_num(1,5) // Tutaj ustawiasz szanse, teraz jest 1/5, czyli 20%
if (roll2 == 1)
{
if (cs_get_user_money(id) > c_theif[attacker_id])
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-c_theif[attacker_id])
if (cs_get_user_money(attacker_id) + c_theif[attacker_id] <= 16000)
{
cs_set_user_money(attacker_id,cs_get_user_money(attacker_id)+c_theif[attacker_id])
}
}
else
{
new allthatsleft = cs_get_user_money(id)
cs_set_user_money(id,0)
if (cs_get_user_money(attacker_id) + allthatsleft <= 16000)
{
cs_set_user_money(attacker_id,cs_get_user_money(attacker_id) + allthatsleft)
}
}
}
}
}
Na górze:
new c_theif[33];
I pod klasę:
c_theif[id] = 200 // ilość złota które kradnie, ma na to 1/5 szans.