←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Problem przy kompilowani

Zablokowany

  • +
  • -
Damex - zdjęcie Damex 28.11.2010

O to problem
dbmodxd.sma(8915) : error 017: undefined symbol "get_user_theif"
dbmodxd.sma(8919) : error 017: undefined symbol "set_user_player_theif"
dbmodxd.sma(8921) : error 017: undefined symbol "set_user_player_theif"

Chciałem dodać nowy skill w diablo ... ale trzeba to czymś zastąpić

Za to:
"get_user_theif"
"set_user_player_theif"
"set_user_player_theif"
trzeba coś innego wstawić

Wie może ktoś za was co ?...
Odpowiedz

  • +
  • -
Szymon035 - zdjęcie Szymon035 28.11.2010

Wstaw plik .SMA
Odpowiedz

  • +
  • -
Damex - zdjęcie Damex 28.11.2010

Masz tutej ten kod co ja robiłem

public set_theifchange(id)
{
        if(is_user_alive(id))
        {
                new the = get_user_theif(id)
                new theif = player_theif[id]*100
                if (the>99)
                {
                        set_user_player_theif(id,get_user_player_theif(id)+theif)
                }
                set_user_player_theif(id,theif)
        }
}

W tym kodzie tutej tylko trzeba zmienić
Odpowiedz

CreatiVe01 - zdjęcie CreatiVe01 28.11.2010

A masz :

new get_user_theif
new set_user_player_theif
new set_user_player_theif

?
Odpowiedz

GoldeN - zdjęcie GoldeN 28.11.2010

Czy Ty wogóle masz pojęcie o C++/Pawn albo w ogole z czym to się je?

Po 1 co chcesz osiągnąć? Po drugie jak nie wiesz jak napisać, to napisz co chcesz osiągnąć, a damy Ci gotowy kod, a nie dawaj czegoś kompletnie z d*py wziętego. -.- Na to to ja nawet patrzeć nie mogę.


@UP!

dbmodxd.sma(8915) : error 017: undefined symbol "get_user_theif"
dbmodxd.sma(8919) : error 017: undefined symbol "set_user_player_theif"
dbmodxd.sma(8921) : error 017: undefined symbol "set_user_player_theif"


A jak sądzisz, stworzył czy nie?! Bo jakoś kompilacja wykazała, że te trzy komendy są niezdefiniowane - czyli ich nie ma. -.-
Odpowiedz

  • +
  • -
Damex - zdjęcie Damex 29.11.2010

Dodawanie nowych statystyk - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Chcesz stworzyć nową statystykę która kradnie pieniadze ...

i stworzyłem ... tylko brakuje tego publica który jest na samym końcu kodu
Odpowiedz

GoldeN - zdjęcie GoldeN 30.11.2010

Zamień funkacje:

public add_theif_bonus(id,attacker_id)


Na tą:

public add_theif_bonus(id,attacker_id)
{
if (player_b_theif[attacker_id] > 0)
{
new roll1 = random_num(1,5)
if (roll1 == 1)
{
if (cs_get_user_money(id) > player_b_theif[attacker_id])
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-player_b_theif[attacker_id])
if (cs_get_user_money(attacker_id) + player_b_theif[attacker_id] <= 16000)
{
cs_set_user_money(attacker_id,cs_get_user_money(attacker_id)+player_b_theif[attacker_id])
}
}
else
{
new allthatsleft = cs_get_user_money(id)
cs_set_user_money(id,0)
if (cs_get_user_money(attacker_id) + allthatsleft <= 16000)
{
cs_set_user_money(attacker_id,cs_get_user_money(attacker_id) + allthatsleft)
}
}
}
}
if (c_theif[attacker_id] > 0)
{
new roll2 = random_num(1,5) // Tutaj ustawiasz szanse, teraz jest 1/5, czyli 20%
if (roll2 == 1)
{
if (cs_get_user_money(id) > c_theif[attacker_id])
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-c_theif[attacker_id])
if (cs_get_user_money(attacker_id) + c_theif[attacker_id] <= 16000)
{
cs_set_user_money(attacker_id,cs_get_user_money(attacker_id)+c_theif[attacker_id])
}
}
else
{
new allthatsleft = cs_get_user_money(id)
cs_set_user_money(id,0)
if (cs_get_user_money(attacker_id) + allthatsleft <= 16000)
{
cs_set_user_money(attacker_id,cs_get_user_money(attacker_id) + allthatsleft)
}
}
}
}
}



Na górze:

new c_theif[33];


I pod klasę:

c_theif[id] = 200 // ilość złota które kradnie, ma na to 1/5 szans.
Odpowiedz
Zablokowany