←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Pomoc w Diablomod

Zablokowany

  • +
  • -
Plo* - zdjęcie Plo* 26.11.2010

Witam
Mam pytanie jak zmienić w dialomod aby "żale" te ze sklepiku w diablomodzie dawały mniej lub więcej expa?
Odpowiedz

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 27.11.2010

Znajdź:
case 5:
		{
			if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
				return PLUGIN_HANDLED
			new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
			Give_Xp(id,exp)
			client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
Ta linijka odpowiada ile dostaniesz expa...
działa to w ten sposób że sprawdza pierw xpbonus mnoży go albo przez 3 lub też 10 potem dodaje lvl użytkownika aktualnej klasy mnożąc go jeszcze raz przez xpbonus dzielony przez 20 :D Ale to tylko moja teza.
Odpowiedz

FreZZy - zdjęcie FreZZy 27.11.2010

KariiO nie do końca.

To się mnoży tak:


liczba_expa_w_cvarach * losowa_liczba od 3 do 10 + ( poziom_gracza * liczba_expa_w_cvarach / 20 )

jak ktoś to załapie to jest niezły ;d

cały pies pogrzebany w ogrodzie polega na tym, żeby zmienić ostatnią liczbę (domyślnie "20"). Im będzie mniejsza, tym więcej expa dostanie gracz za runke.
Użytkownik FreZZy edytował ten post 27.11.2010 12:16
Odpowiedz

  • +
  • -
Firxenowsky - zdjęcie Firxenowsky 27.11.2010

new exp = x

x =
Jeśli chcesz stałą wartość:
np.
new exp = 5

Wtedy zal zawsze bedzie dawal 5 expa.
Jesli chcesz sie bawic w rownania to:
np.
new exp = 5+player_lvl[id]/2

Wtedy będzie dawało 5 expa + (lvl gracza podzielic na 2 np. 20 lvl : 2 = 10 expa) = 15 expa
Użytkownik Firxen edytował ten post 27.11.2010 20:11
Odpowiedz
Zablokowany