Pomoc w Diablomod
Plo*
26.11.2010
Witam
Mam pytanie jak zmienić w dialomod aby "żale" te ze sklepiku w diablomodzie dawały mniej lub więcej expa?
Mam pytanie jak zmienić w dialomod aby "żale" te ze sklepiku w diablomodzie dawały mniej lub więcej expa?
KariiO
27.11.2010
Znajdź:
działa to w ten sposób że sprawdza pierw xpbonus mnoży go albo przez 3 lub też 10 potem dodaje lvl użytkownika aktualnej klasy mnożąc go jeszcze raz przez xpbonus dzielony przez 20 Ale to tylko moja teza.
case 5: { if (!UTIL_Buyformoney(id,14500)) return PLUGIN_HANDLED new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20 Give_Xp(id,exp) client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp) return PLUGIN_HANDLED }Ta linijka odpowiada ile dostaniesz expa...
działa to w ten sposób że sprawdza pierw xpbonus mnoży go albo przez 3 lub też 10 potem dodaje lvl użytkownika aktualnej klasy mnożąc go jeszcze raz przez xpbonus dzielony przez 20 Ale to tylko moja teza.
FreZZy 27.11.2010
KariiO nie do końca.
To się mnoży tak:
liczba_expa_w_cvarach * losowa_liczba od 3 do 10 + ( poziom_gracza * liczba_expa_w_cvarach / 20 )
jak ktoś to załapie to jest niezły ;d
cały pies pogrzebany w ogrodzie polega na tym, żeby zmienić ostatnią liczbę (domyślnie "20"). Im będzie mniejsza, tym więcej expa dostanie gracz za runke.
Użytkownik FreZZy edytował ten post 27.11.2010 12:16
To się mnoży tak:
liczba_expa_w_cvarach * losowa_liczba od 3 do 10 + ( poziom_gracza * liczba_expa_w_cvarach / 20 )
jak ktoś to załapie to jest niezły ;d
cały pies pogrzebany w ogrodzie polega na tym, żeby zmienić ostatnią liczbę (domyślnie "20"). Im będzie mniejsza, tym więcej expa dostanie gracz za runke.
Użytkownik FreZZy edytował ten post 27.11.2010 12:16
Firxenowsky
27.11.2010
new exp = x
x =
Jeśli chcesz stałą wartość:
np.
new exp = 5
Wtedy zal zawsze bedzie dawal 5 expa.
Jesli chcesz sie bawic w rownania to:
np.
new exp = 5+player_lvl[id]/2
Wtedy będzie dawało 5 expa + (lvl gracza podzielic na 2 np. 20 lvl : 2 = 10 expa) = 15 expa
Użytkownik Firxen edytował ten post 27.11.2010 20:11