A tutaj jest fragment z /klasy
public show_menu_klasy(id) { new text[513] format(text, 512, "\yInfo klas - ^n\y1. \wMag^n\y2. \wDruid^n\y3. \wNajemnik^n\y4. \wLotrzyk^n\y5. \wNekromanta^n\y6. \wZolnierz^n\y7. \wSkrytobojca^n\y8. \wAmazonka^n\r9. \wWstecz^n\r0.") new keys keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9) show_menu(id, keys, text) return PLUGIN_HANDLED } public klasy1(id, key) { switch(key) { case 0: { Mag(id) } case 1: { Najemnik(id) } case 2: { Druid(id) } case 3: { Zolnierz(id) } case 4: { Lotrzyk(id) } case 5: { Nekromanta(id) } case 6: { Skrytobojca(id) } case 7: { Amazonka(id) } case 8: { show_menu_klasy(id) } case 9: { return PLUGIN_HANDLED } } return PLUGIN_HANDLED } public Mag(id){ showitem(id,"Mag"," "," ","<br>Strzelajac z pistoletu zamrazasz wroga i zabierasz mu 5hp co 2 sek przez 15 sek.<br> Jezeli wlaczysz latarke i najedziesz na ninje robi sie widzialny <br><br>") } public Najemnik(id){ showitem(id,"Najemnik"," "," ","<br>Na start ma 125hp i moze wykonywac tzw. Long Jump.<br><br>") } public Druid(id){ showitem(id,"Druid"," "," ","<br>Zdobywa szybciej doswiadczenie<br>i na start ma 140hp<br><br>") } public Zolnierz(id){ showitem(id,"Zolnierz"," "," ","<br>Zabijajac wroga dostajesz 200 armoru i<br>dostaniesz dodatkowy magazynek <br>i odzyskuje czesc hp.<br><br>") } public Lotrzyk(id){ showitem(id,"Lotrzyk"," "," ","<br>Nie slychac jego krokow i jest troche szybszy od pozostalych.<br>Jak postrzelisz wroga z pistoletu wyrzuca go do gory<br><br>") } public Nekromanta(id){ showitem(id,"Nekromanta"," "," ","<br>Atakujac zabierasz 10hp wiecej<br>i moze wskrzeszac umarlych<br><br>") } public Skrytobojca(id){ showitem(id,"Skrytobojca"," "," ","<br>Jest prawie niewidoczny, ma 165 hp na start<br>ale moze chodzic tylko z nozem<br><br>") } public Amazonka(id){ showitem(id,"Amazonka"," "," ","<br>Posiada Kusze (wybierz noz a potem reload by wyjac<br>Moze zastawiac pulapki z granatow (zmiana trybow PPM)<br>Gdy postrzeli przeciwnika pistoletem, zostawia on za soba slad<br><br>") } public show_menu_klasy2(id) { new text[513] format(text, 512, "\yInfo klas - ^n\w1. Baal^n\w2. Dracula^n\w3. Hefasto^n\w4. Jumper^n\w5. Khazra^n\w6. Ork^n\w7. Izual^n\w8. Hellhound^n\w9. Wstecz^n\w0 Exit") //Baal, Dracula, Hefasto, Jumper, Khazra, Ork, Izual, Hellhound }/ new keys keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) show_menu(id, keys, text) return PLUGIN_HANDLED } public klasy2(id, key) { switch(key) { case 0: { Baal(id) } case 1: { Dracula(id) } case 2: { Hefasto(id) } case 3: { Jumper(id) } case 4: { Khazra(id) } case 5: { Ork(id) } case 6: { Izual(id) } case 7: { Hellhound(id) } case 8: { return PLUGIN_HANDLED } } return PLUGIN_HANDLED } public Baal(id){ showitem(id,"Baal"," "," ","<br>Zadaje 5dmg wiecej. Wysysa wrogowi 5hp kzadym strzalem.<br>Po naladowaniu paska na nozu znika<br><br>") } public Dracula(id){ showitem(id,"Dracula"," "," ","<br>Wysysa wrogowi 10hp kazdym strzalem. Po naladowaniu paska na nozu<br>dostaje 300 pancerza i m4a1<br><br>") } public Hefasto(id){ showitem(id,"Hefasto"," "," ","<br>Po naladowaniu paska na nozu odnawia sobie 100hp. Ma 33% badz 50% szansy na zmiane skinu.<br><br>") } public Jumper(id){ showitem(id,"Jumper"," "," ","<br>Po naładowaniu paska na nozu dostaje właściwości arch angel wings<br><br>") } public Khazra(id){ showitem(id,"Khazra"," "," ","<br>Po naladowaniu paska na nozu odnawia mu się 60hp. Zadaje 15 dmg wiecej <br><br>") } public Ork(id){ showitem(id,"Ork"," "," ","<br>Po naladowaniu paska na nozu dostaje magiczny pancerz, ktory<br>odbija strzały (maksymalnie 10 razy można naladowac). Ma auto BH (wystarczy trzymać spacje) <br><br>") } public Izual(id){ showitem(id,"Izual"," "," ","<br>- Po naladowaniu paska na nozu zwieksza mu się szybkosc o 50<br>Ma szanse na odrodzenie<br>Ma 1/10 szansy ze (o ile dobrze pamiętam) zabije kogoś 1 strzałem z pistoletu <br><br>") } public Hellhound(id){ showitem(id,"Hellhound"," "," ","<br>Po naladowaniu paska na nozu zwieksza mu się szybkosc o 250 <br><br>") }
Dodano 21 listopad 2010 - 09:26:
Już działa. Wystarczyło zmienić duże litery w nazwach klas na na małe, ale teraz znowu mam error w tej linijce
showitem(id,"Mag"," "," ","<br>Strzelajac z pistoletu zamrazasz wroga i zabierasz mu 5hp co 2 sek przez 15 sek.<br> Jezeli wlaczysz latarke i najedziesz na ninje robi sie widzialny <br><br>")
Dodano 21 listopad 2010 - 09:29:
Jak zmieniłem duże litery nazw klas w publicu klasy2 to już się skompilowało bez żadnych problemów ;] Dzięki za pomoc ;]