←  Poradniki, Łatki oraz Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Item z 2x wiekszymi obrażeniami.

  • +
  • -
Dangerous. - zdjęcie Dangerous. 20.11.2010

Witam dzis przedstawię wam jak dodac Item do Cod mod'a np. Podwoje obrazenia z Deagla

KROK I (dodawanie Nazwy i Opisu Itemu)

Szukamy:

"Notatki Kapitana",//27
"Modul Odrzutowy"

Zamieniasz na :

"Notatki Kapitana",//27
"Modul Odrzutowy",//28
"np.ZLOTY DGL"

Szukamy:

"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy"

Zmieniasz na:

"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy",
"Dostajesz Deagla, zadajesz nim 2x wieksze obrazenia"


Krok II: (dodawanie mocy itemowi)

Szukamy:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
		give_item(id, "weapon_awp");

Pod tym dodajesz:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29)
		give_item(id, "weapon_deagle");

Szukamy:

if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
			damage = float(health);	
			}

po tym Dodajesz:

if(weapon == CSW_DEAGLE && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 29)
		damage*=2.0;
		
		if(weapon == CSW_DEAGLE)
		{
				if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 29 && random(5) == 1)
				damage = float(health);
		}


To wszystko teraz mamy item "GOLD DGL" zadajmy nim 2x wieksze obrazenia.

Pozdrawiam Dangerous.

PS. Myśle ze komuś pomoglem.
Odpowiedz

  • +
  • -
KochamCod'a - zdjęcie KochamCod'a 20.11.2010

Wlasnie ! na to czekalem przyda mi sie na pewno. LECI + !
Odpowiedz

  • +
  • -
Karrypto - zdjęcie Karrypto 20.11.2010

w sumie nic w tym trudnego ale moze komus sie przydac
Odpowiedz

  • +
  • -
Mr.Whit3 - zdjęcie Mr.Whit3 22.11.2010

if(weapon == CSW_DEAGLE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 29 && random(5) == 1)
damage = float(health);
}


Skoro to jest item 2x większe DMG to na ch*ja(za przeproszeniem) dajesz 1/5 szansy na natychmiastowe zabicie z dgl?
Użytkownik CRDReed edytował ten post 22.11.2010 17:26
Odpowiedz

  • +
  • -
ric0 - zdjęcie ric0 22.11.2010

Pewnie miał to w gotowym codzie i tylko skopiował co trzeba a nie wie co z czego sie bierze.
Odpowiedz

  • +
  • -
Dangerous. - zdjęcie Dangerous. 24.11.2010

wiem ze czego ... ale to jest ze 1/5 i 2x wieksze

-,-
Odpowiedz

  • +
  • -
Skilled - zdjęcie Skilled 25.11.2010

wystarczy :
if(weapon == CSW_DEAGLE && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 29)
	     damage*=2.0;
Odpowiedz

  • +
  • -
xxdrago - zdjęcie xxdrago 26.11.2010

Wgrałem to :) A teraz jeżeli chciałbym np żeby dodawał więcej hp? oczywiście osobny item.
Odpowiedz

  • +
  • -
Maussanti - zdjęcie Maussanti 26.11.2010

Do: xxdrago
Chodzi Ci o to?


"Notatki Kapitana",//27
"Modul Odrzutowy"

Zamieniasz na

"Notatki Kapitana",//27
"Modul Odrzutowy",
"HP master"

To:

"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy"


Zamieniasz na:
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy",
"Dostajesz 200 hp więcej"

Pod:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
szybkosc_gracza[id] -= 0.4;
}

Dodajesz:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 200;
}


Powinno działać sprawdź.

Dodano 26 listopad 2010 - 19:59T



To wszystko teraz mamy item "GOLD DGL" zadajmy nim 2x wieksze obrazenia.

Pozdrawiam Dangerous.

PS. Myśle ze komuś pomoglem.


wiem ze czego ... ale to jest ze 1/5 i 2x wieksze

-,-


Jak wiesz to dlaczego w 1 poście tego nie napisałeś? Że to jest 2x dmg + 1/5 natych. zabicia z deagla?

Tak jak napisał skilled na 2x DAMAGE starczy:

By skilled:

if(weapon == CSW_DEAGLE && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 29)
damage*=2.0;


Użytkownik Maussanti edytował ten post 26.11.2010 20:03
Odpowiedz

BraciiK - zdjęcie BraciiK 31.01.2011

Wielkie dzięki :)
Szukalem takiego tutka chyba z 5 godzin :D
Odpowiedz