Item z 2x wiekszymi obrażeniami.
Dangerous.
20.11.2010
Witam dzis przedstawię wam jak dodac Item do Cod mod'a np. Podwoje obrazenia z Deagla
KROK I (dodawanie Nazwy i Opisu Itemu)
Szukamy:
Zamieniasz na :
Szukamy:
Zmieniasz na:
Krok II: (dodawanie mocy itemowi)
Szukamy:
Pod tym dodajesz:
Szukamy:
po tym Dodajesz:
To wszystko teraz mamy item "GOLD DGL" zadajmy nim 2x wieksze obrazenia.
Pozdrawiam Dangerous.
PS. Myśle ze komuś pomoglem.
KROK I (dodawanie Nazwy i Opisu Itemu)
Szukamy:
"Notatki Kapitana",//27 "Modul Odrzutowy"
Zamieniasz na :
"Notatki Kapitana",//27 "Modul Odrzutowy",//28 "np.ZLOTY DGL"
Szukamy:
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy"
Zmieniasz na:
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy", "Dostajesz Deagla, zadajesz nim 2x wieksze obrazenia"
Krok II: (dodawanie mocy itemowi)
Szukamy:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13) give_item(id, "weapon_awp");
Pod tym dodajesz:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29) give_item(id, "weapon_deagle");
Szukamy:
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10) damage = float(health); }
po tym Dodajesz:
if(weapon == CSW_DEAGLE && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 29) damage*=2.0; if(weapon == CSW_DEAGLE) { if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 29 && random(5) == 1) damage = float(health); }
To wszystko teraz mamy item "GOLD DGL" zadajmy nim 2x wieksze obrazenia.
Pozdrawiam Dangerous.
PS. Myśle ze komuś pomoglem.
Mr.Whit3
22.11.2010
if(weapon == CSW_DEAGLE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 29 && random(5) == 1)
damage = float(health);
}
Skoro to jest item 2x większe DMG to na ch*ja(za przeproszeniem) dajesz 1/5 szansy na natychmiastowe zabicie z dgl?
Użytkownik CRDReed edytował ten post 22.11.2010 17:26
ric0
22.11.2010
Pewnie miał to w gotowym codzie i tylko skopiował co trzeba a nie wie co z czego sie bierze.
Skilled
25.11.2010
wystarczy :
if(weapon == CSW_DEAGLE && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 29) damage*=2.0;
xxdrago
26.11.2010
Wgrałem to A teraz jeżeli chciałbym np żeby dodawał więcej hp? oczywiście osobny item.
Maussanti
26.11.2010
Do: xxdrago
Chodzi Ci o to?
Zamieniasz na
To:
Zamieniasz na:
Pod:
Dodajesz:
Powinno działać sprawdź.
Jak wiesz to dlaczego w 1 poście tego nie napisałeś? Że to jest 2x dmg + 1/5 natych. zabicia z deagla?
Tak jak napisał skilled na 2x DAMAGE starczy:
By skilled:
Użytkownik Maussanti edytował ten post 26.11.2010 20:03
Chodzi Ci o to?
"Notatki Kapitana",//27
"Modul Odrzutowy"
Zamieniasz na
"Notatki Kapitana",//27
"Modul Odrzutowy",
"HP master"
To:
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy"
Zamieniasz na:
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy",
"Dostajesz 200 hp więcej"
Pod:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
szybkosc_gracza[id] -= 0.4;
}
Dodajesz:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 200;
}
Powinno działać sprawdź.
Dodano 26 listopad 2010 - 19:59T
To wszystko teraz mamy item "GOLD DGL" zadajmy nim 2x wieksze obrazenia.
Pozdrawiam Dangerous.
PS. Myśle ze komuś pomoglem.
wiem ze czego ... ale to jest ze 1/5 i 2x wieksze
-,-
Jak wiesz to dlaczego w 1 poście tego nie napisałeś? Że to jest 2x dmg + 1/5 natych. zabicia z deagla?
Tak jak napisał skilled na 2x DAMAGE starczy:
By skilled:
if(weapon == CSW_DEAGLE && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 29)
damage*=2.0;
Użytkownik Maussanti edytował ten post 26.11.2010 20:03