←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Darksteel(head)

Zablokowany

  • +
  • -
Firxenowsky - zdjęcie Firxenowsky 20.11.2010

Mam pytanko jak przerobic item darksteel tak aby wiecej dmg bylo za trafienie w glowe.
Odpowiedz

Zaszka - zdjęcie Zaszka 20.11.2010

Podejrzewam ze to bedzie w tej linijce tylko jak sie tutaj glowa nazywa ;d

if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker))

UTIL_In_HEAD ?
Odpowiedz

  • +
  • -
Niscree - zdjęcie Niscree 20.11.2010

Podejrzewam ze to bedzie w tej linijce tylko jak sie tutaj glowa nazywa ;d

if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker))

UTIL_In_HEAD ?


dobra bajka ^^

zaraz spróbuje coś znaleźć :P

Dodano 20 listopad 2010 - 22:49:
spróbuj
if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker))
na
if (get_tr2(id, TR_iHitgroup) == HIT_HEAD)

sprawdzałem tylko czy się kompiluje ale nie wiem czy będzie działać :/
Odpowiedz

  • +
  • -
Firxenowsky - zdjęcie Firxenowsky 23.11.2010

sprawdzilem jak trafisz w heada to crashuje serwa :o
Odpowiedz

  • +
  • -
Niscree - zdjęcie Niscree 23.11.2010

haha ale przynajmniej wiemy że na to reaguje ;P

więc może tak:
if (get_tr2(attacker, TR_iHitgroup) == HIT_HEAD)
Odpowiedz

  • +
  • -
Firxenowsky - zdjęcie Firxenowsky 24.11.2010

nadal crash przy headzie:x
Odpowiedz

Drewno. - zdjęcie Drewno. 24.11.2010

if(hitplace == HIT_HEAD)


to na pewno pójdzie^^
Odpowiedz

  • +
  • -
Niscree - zdjęcie Niscree 25.11.2010

na pewno nie :P

ale pomogłeś ^^ (jeśli to co napisałeś jest dobre)
to będzie tak

zamień

public add_bonus_darksteel(attacker,id,damage)
{
if (player_b_darksteel[attacker] > 0)
{
if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker))
{

new dam = floatround (15+player_strength[id]*2*player_b_darksteel[id]/10.0)

Effect_Bleed(id,248)
change_health(id,-dam,attacker,"world")
}
}
}


na

public add_bonus_darksteel(attacker,id,damage,hitplace)
{
if (player_b_darksteel[attacker] > 0)
{
if (hitplace == HIT_HEAD)
{

new dam = floatround (15+player_strength[id]*2*player_b_darksteel[id]/10.0)

Effect_Bleed(id,248)
change_health(id,-dam,attacker,"world")
}
}
}


oraz
add_bonus_darksteel(attacker_id,id,damage)

na
add_bonus_darksteel(attacker_id,id,damage,hitplace)

Użytkownik Niscree edytował ten post 25.11.2010 16:30
Odpowiedz

  • +
  • -
Firxenowsky - zdjęcie Firxenowsky 25.11.2010

Po dodaniu tego co napisales mam blad kompilacji:<
Odpowiedz

Drewno. - zdjęcie Drewno. 25.11.2010

tak,to jest całość kodu Niscree to co podałeś,ja dodałem tylko jej najważniejszy urywek.bo hitplace odpowiada,że jak dopiero walniesz w łeb to dodaje jakiś bonus,czyli jak walniesz łeb,a dodaje dodatkowe obrażenia,to obrażenia łba+dodatkowe+inteligencja dopiero jak trafisz w łeb,a nie zapisane w itemie: kod wziąłem z CoD:MW - Exp za headshot
Odpowiedz

  • +
  • -
Niscree - zdjęcie Niscree 25.11.2010

Po dodaniu tego co napisales mam blad kompilacji:<


robiłeś dokładnie tak jak napisałem ?
jak tak to podaj ten błąd


tak,to jest całość kodu Niscree to co podałeś,ja dodałem tylko jej najważniejszy urywek.bo hitplace odpowiada,że jak dopiero walniesz w łeb to dodaje jakiś bonus,czyli jak walniesz łeb,a dodaje dodatkowe obrażenia,to obrażenia łba+dodatkowe+inteligencja dopiero jak trafisz w łeb,a nie zapisane w itemie: kod wziąłem z CoD:MW - Exp za headshot


sprawdź jeszcze raz co ja dodałem...
Odpowiedz

  • +
  • -
Firxenowsky - zdjęcie Firxenowsky 25.11.2010

undefined "hitplace"
Odpowiedz

  • +
  • -
Niscree - zdjęcie Niscree 25.11.2010

a nie mój błąd ;P

znajdź
if (is_user_connected(id))
        {
                new weapon
                new bodypart

i zamień na
if (is_user_connected(id))
        {
                new weapon
                new bodypart
                new hitplace

Użytkownik Niscree edytował ten post 25.11.2010 18:01
Odpowiedz

  • +
  • -
Firxenowsky - zdjęcie Firxenowsky 25.11.2010

kompiluje nie ma crasha, ale dmg tez nie dodaje.
Odpowiedz

  • +
  • -
Niscree - zdjęcie Niscree 25.11.2010

public add_bonus_darksteel(attacker,id,damage,hitplace)
{
        if (player_b_darksteel[attacker] > 0)
        {
                if (hitplace == HIT_HEAD)
                {
                        
                        new dam = floatround (15+player_strength[id]*2*player_b_darksteel[id]/10.0)
                        
                        Effect_Bleed(id,248)
                        change_health(id,-dam,attacker,"world")
                }
        }
}
zamień na
public add_bonus_darksteel(attacker,id,damage)
{
        if (player_b_darksteel[attacker] > 0)
        {
                        new dam = floatround (15+player_strength[id]*2*player_b_darksteel[id]/10.0)
                        
                        Effect_Bleed(id,248)
                        change_health(id,-dam,attacker,"world")
        }
}

a
add_bonus_darksteel(attacker_id,id,damage,hitplace)

zamień na

if (hitplace == HIT_HEAD){
add_bonus_darksteel(attacker_id,id,damage)
}
Odpowiedz
Zablokowany