Premium:
Otwieramy np Codclass_admiral.sma
i szukamy
new const nazwa[] = "Admiral";Zamieniamy Admiral na naszą nazwe klasy
np.
new const nazwa[] = "GunMan";sZUKAMY
new const opis[] = "Ma podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo"; new const bronie = 1<<CSW_FAMAS; new const zdrowie = 30; new const kondycja = 38; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20;
new const opis[]To opis klasy
new const bronieBroń patrz na wzór.DOdajemy wg wzoru nie jak w starym codzie.
aby dodać wiecej niz 1 broń
robimy tak
new const bronie = 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;Dzięki MasteR99
new const zdrowie = 30; new const kondycja = 38; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20;To są statystyki
sZUKAMY
public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Admiral] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; }Zamieniamy
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))na własną flagę
Tam gdzie [Admiral] Wpisujemy w moim przypadku GunMan
Szukamy
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);Tam gdzie +10 wpisujemy jego exp za fraga;]
To chyba koniec
jest to nowy mod i jeszcze nie rozkminiłem go;]
aa I JESZCZE trzeba zmienić nazwę pliku na codclass_GunMan i skompliować.
Dopisujemy do plugins-codmod.ini
codclass_GunMan.amxx
i zmieniamy mape na serwie i mamy klasę;]
Użytkownik QTM. Peyote edytował ten post 13.12.2010 15:15